  • 1. Data: 2013-06-10 16:35:30
    Temat: Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Od pewnego czasu nęka mnie dziwne zachowanie mojego PC-ta. A oto szczegóły:

    Mam - jak to się zwykle robi - uruchomione kilka programów. A w danym
    momencie używam, dajmy na to - Worda, klepiąc sobie w klawisze. Aż tu nagle
    następuje - samo z siebie - jego dezaktywowanie: znaki przestają się
    pojawiać na ekranie, a zamiast tego słyszę (jakiś-tam) dźwięk, wskazujący
    zdaje się, iż program (obecnie aktywny) - nie wie jak zinterpretować
    wciśnięty przeze mnie klawisz. Najeżdżam myszą na pasek zadań, i widzę, iż
    "teraz-aktywny" - jest nadal Word. Myślałem, iż to może jakiś wirus,
    ściągnąłem więc najnowszą bazę do mojego Kasperskiego - ale nic nie wykrywa.

    Te objawy zaczęły mnie prześladować po zainstalowaniu w moim leciwym PC-cie
    modułu Wi-Fi chińskiej firmy TP-LINK.

    Czy ktoś się z czyś takim kiedyś zetknął, i może zna lekarstwo na ową
    tajemniczą przypadłość?

  • 2. Data: 2013-06-10 20:05:28
    Temat: Re: Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "(c)RaSz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy ktoś się z czyś takim kiedyś zetknął, i może zna lekarstwo na ową
    > tajemniczą przypadłość?

    Zmień zasilacz.
    A tak na poważnie. Zainstaluj jakiś program do nagrywania pulpitu - na laptopie
    co kilka godzin podobne efekty dawał pewna usługa (po jej wyłączeniu wszystko
    ok).

  • 3. Data: 2013-06-11 09:12:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    (c)RaSz napisa?(a):

    > Czy ktoś się z czyś takim kiedyś zetknął, i może zna lekarstwo na ową
    > tajemniczą przypadłość?

    Zgadzam sie, ze to moze byc problem z zasilaczem ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 4. Data: 2013-06-11 13:56:31
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    :
    : Zmień zasilacz.
    : A tak na poważnie. Zainstaluj jakiś program do nagrywania pulpitu
    :

    Nagrywanie PULPITU? Nie chwytam jakoś... Zasilacz? - tym bardziej.
    wpuszczasz mnie do wody?

  • 5. Data: 2013-06-14 11:50:13
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.06.2013 (c)RaSz <N...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nagrywanie PULPITU? Nie chwytam jakoś... Zasilacz? - tym bardziej.
    > wpuszczasz mnie do wody?

    Nie, zachęca do przeczytania opisu grupy.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.