  • 11. Data: 2011-12-02 23:54:30
    Temat: Re: Niemiecka Policja w akcji
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-02 23:19, s2k pisze:
    > i gryzie go pies

    i jeszcze jedno zapomnialem dodac: ten pies go nie gryzie, tylko
    straszy, zeby rak nie opuscil, bo jakby go mial zamiar gryzc, to juz by
    bylo po kolesiu.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-12-03 02:27:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GW" <G...@G...GW> wrote in message news:jbbajh$c3d$1@inews.gazeta.pl...

    > ślepy jesteś trollu?

    Już wiem czemu Waldek wszystkich nazywa trollem - bo jego tak wyzywają!

  • 13. Data: 2011-12-03 16:42:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Pszemol

    > Już wiem czemu Waldek wszystkich nazywa trollem - bo jego tak wyzywają!

    Zostawcie trolla Waldemara w spokoju, niech się pożywi, troll też jeść
    musi.

  • 14. Data: 2011-12-03 17:30:45
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-02 20:49, s2k pisze:
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    bardzo sprawnie im to idzie, oby nasza Policja kiedyś tak zaczęła
    działać, było by w końcu profesjonalnie.

  • 15. Data: 2011-12-03 21:53:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    sami niewinni normalnie...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 16. Data: 2011-12-03 22:03:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-03, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:
    kcji

    > sami niewinni normalnie...

    No a u nas raban bo policjant nakopal po ryju jakiegos bandyte...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-12-03 22:05:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Bardziej mi chodziło o to co piszą to poniektórzy że "jebać policje" a
    > nasze Policjanty naprawdę robią się cywilizowane, szacunek.Ja chce
    > normalnie rozmawiać z Policjantem a nie żeby miał zryty łeb jak Ci z filmu
    > co mimo że facet ręce w górze a oni go szczują psem(zapewne nasrane w
    > umyśle z poprzednich akcji gdy wykazali człowieczeństwo;/)

    dostałeś kiedyś od policji po ryju?
    Jak tak - to opowiedz, jak nie to nie pitol.

    Poza tym komentować sytuacje można wtedy, kiedy ma sie cały obraz sytuacji,
    z dzwiękiem i tym co bylo wczesniej... a nie jakiś wyrwany z kontekstu
    fragment ... i jeszcze sie tym podniecac.

    Jak policja komuś niesłusznie wpierdoli to sie robi afera, sąd i chuj wie co
    jeszcze... nikt nie zaryzykuje. A nawet jak znajdzie sie czarna owca w
    policji , to będzie to jego pierwszy i ostatni wybryk.

  • 18. Data: 2011-12-04 00:10:51
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-02 20:49, s2k pisze:
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    Za to im płacą.

    I ja też chciałbym, żeby moje podatki szły na ludzi, którzy potrafią
    równie profesjonalnie działać. Bo tymczasem (np. warszawa np. 11.11.11)
    zastanawia mnie, dlaczego tak chronione jest bydło, które wychodzi na
    ulice z okrzykami JP, rzuca butelkami w pedałów albo na usenecie wyzywa
    pełniących obowiązki funkcjonariuszy od gestapo.

    Sam dostałem pałą po ryju (jakby to nie brzmiało) w Jarocinie, jako
    nastolatek, jak jeszcze się prawdziwy festiwal odbywał. Kazali się
    cofnąć, my się nie cofnęliśmy - jasna sytuacja.

    Jak zaczniesz do budżetu państwa więcej wkładać, niż wyciągasz - tez
    zaczniesz tak to postrzegać: psy są po to, żebym mógł spokojnie z córką
    pójść, i pooglądać kombatantów albo pedałów - zależy, kto tam akurat
    paraduje. ;)

    gdzie tu o samochodach?

  • 19. Data: 2011-12-04 10:37:38
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > zaczniesz tak to postrzegać: psy są po to, żebym mógł spokojnie z córką
    > pójść, i pooglądać kombatantów albo pedałów - zależy, kto tam akurat

    niestety u nas do dupy jest prawo, które bardziej chroni bandytę niż
    Policjanta:(

  • 20. Data: 2011-12-04 11:42:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Dec 2011 17:30:45 +0100, Tomek napisał(a):
    kcji

    > bardzo sprawnie im to idzie, oby nasza Policja kiedyś tak zaczęła
    > działać, było by w końcu profesjonalnie.

    IMO to tylko swiadczy ze nikt im sie jeszcze do d* nie dobral.
    Ewentualnie ze takie akcje sa na tyle rzadkie ze nie ma potrzeby.

    Juz nawet w USA policja inaczej sie zachowuje ... no moze tylko w kaliforni
    :-)

    J.