  • 61. Data: 2009-09-03 08:18:18
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w wiadomości
    news:slrnh9un39.1cdp.piotrek@pikachu.wsa.lublin.pl..
    .

    > Zresztą w większości (przynajmniej tych co je do tej pory oblukałem)
    > moturowych lusterek i tak gówno widać.

    Polecam zdjęcia spod tego linka:

    http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=1428&postd
    ays=0&postorder=asc&start=60

    Zadziwiające, że motocykliści objechali mnie za ten pomysł, jakbym
    proponował samookaleczenie.

    MN

  • 62. Data: 2009-09-03 09:13:39
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 3, 9:18 am, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    ays=0&postorder=a...

    > Zadziwiające, że motocykliści objechali mnie za ten pomysł, jakbym

    k**, nie umiem znalezc zdjec o ktorych nawijasz. Chyba ze sa
    centralnie wklejone w Twoim poscie, a nie wyswietlaja mi sie, bo moja
    firma sprytnie wycina wszystko z roznych adresow - nawet jesli jest
    czescia innej strony (vide imageshack, picasaweb i inny flickr)

  • 63. Data: 2009-09-03 09:25:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    firma sprytnie wycina wszystko z roznych adresow - nawet jesli jest
    czescia innej strony (vide imageshack, picasaweb i inny flickr)

    -----------------------

    Zdjęcia są na piątej stronie dyskusji podanej w linku. Dziwne tamto forum -
    nie da się podać linka do konkretnej wypowiedzi.

    MN

  • 64. Data: 2009-09-03 09:58:12
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zdjęcia są na piątej stronie dyskusji podanej w linku. Dziwne tamto
    > forum - nie da się podać linka do konkretnej wypowiedzi.
    >
    > MN

    Linki do zdjęć :

    http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/moto
    cykl/lusterko1.jpg
    http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/moto
    cykl/lusterko2.jpg
    http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/moto
    cykl/lusterko3.jpg

    Marek

  • 65. Data: 2009-09-03 10:11:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
    ays=0&postorder=a...

    > Zdjęcia są na piątej stronie dyskusji podanej w linku. Dziwne tamto
    > forum - nie da się podać linka do konkretnej wypowiedzi.
    >
    > MN

    da się da się
    <http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?p=52471&sid
    =728b1f0641d37ce9d5c6442c35fb93f7#52471>

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 66. Data: 2009-09-03 10:22:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Ja ten tekst inaczej zrozumiałem. Nadal inaczej go rozumiem. Może
    > podświadomie założyłem, że wycofanie się z manewru oznaczało wyłączenie
    > kierunkowskazu? Może nie widzę w pierwotnym tekście informacji o
    > jednoczesnej zmianie pasa przez dwa pojazdy? Ja to rozumiem tak, że
    > kierowca puszki chciał wjechać na pas zajęty już przez motocykl.

    "że w sytuacji równoczesnej zmiany pasa dwóch pojazdów pierwszeństwo ma
    ten, co zmienia go z prawego na środkowy przed zmieniającym z lewego."
    czytaj kontekst, nie tylko literki :)

    > Ale jeśli ty tak rozumiesz opisaną sytuację, to rozumiem czemu masz do
    > mnie pretensje.
    >
    > Przy takiej sytuacji jak opisujesz, nie mam nic do powiedzenia. Puszkasz
    > ma słuszne pretensje tyle. Bo trzeba być debilem żeby się motocyklem
    > pchać na puszkę z włączonym kierunkiem a już tym bardziej wymuszając na
    > niej pierwszeństwo.

    uf :)

    > A co do opisanych sytuacji gdzie miałeś uwagi do kierunkowskazu: Nie
    > umiem się doszukać w pierwotnym tekście informacji na ten temat.
    > Przyznaję, że założyłem, że wyłączył.

    "od chwili zajrzenia w lusterko minęła sekunda, kiedy _włączyłem_
    _kierunkowskaz_ i spojrzałem w lusterko raz jeszcze."

    zamiarze, nie próbie :) to nie to samo.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 67. Data: 2009-09-03 10:54:36
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 03.09.2009 Marecki <m...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Eeee to mnie się rozchodzi o to że one za wąsko te lusterka pomontowane
    i widzę swoje bary oraz pobocze drogi, niechby one były jak w szadołce
    szerzej lub jak w ełropie niżej to luz. Ale nie, mam te jamachowe zwierciadła
    prosto tam gdzie najszerzej. :/

    --
    Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted!
    peanut. Ho-ho-ho-ho.

  • 68. Data: 2009-09-03 12:39:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Madoniowie pisze:
    > Wiele słyszałem o tym, jak to biedni motocykliści dobrze jeżdżą, tylko
    > im niedzielni kierowcy drogę zajeżdżają. Dziś na Lublańskiej w KRK
    > miałem okazję jednego spotkać. Zmieniałem pas na środkowy z prawego. Od
    > chwili zajrzenia w lusterko minęła sekunda, kiedy włączyłem
    > kierunkowskaz i spojrzałem w lusterko raz jeszcze. 100m za mną pojawił
    > się motocyklista zmieniający pas z lewego na środkowy w szaleńczym
    > slalomie między samochodami. Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę
    > okrakiem.

    Uwaznie czytajac co piszesz bylo tak: wlaczyles kierunkowskaz i zaczales
    zmieniac pas.

    Kierunkowskazy sa do sygnalizowania zamiaru zmiany pasa, nie faktu jego
    zmiany. Wiem ze Cie to zadziwi: fakt ze spojrzales w lusterko PRZED
    wlaczeniem kierunkowskazu czyli wg Ciebie supermegabezpiecznie, bo
    upewniasz sie przed manewrem w warunkach gestego miejskiego ruchu jest
    po prostu bez sensu, co gorsza tworzy zludzenie bezpieczenstwa.

    1. Dla motocykli w miescie znacznie wieksze znaczenie ma sygnalizowanie
    manewru z wyprzedzeniem przez samochody.

    2. W miescie kierowca samochodu nawet jakby mial leb na przegubie
    kulowym nie jest w stanie kontrolowac otoczenia na tyle zeby ogarnac
    obeznosc jednosladow.

    > Ale skoro tak mi się
    > motocykliści odpłacają za moją nieustanną dla nich atencję, to mam to
    > gdzieś.

    Bo my to w ogole chujami jestesmy.

    KJ

  • 69. Data: 2009-09-03 13:22:17
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > Bo my to w ogole chujami jestesmy.

    mow za siebie

    --
    ania

  • 70. Data: 2009-09-03 13:41:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 03 Sep 2009 15:22:17 +0200, ania <a...@t...kropka.pl> wrote:

    [...]
    > mow za siebie

    Jak będzie mówić za siebie to będzie go trudno zrozumieć stojąc przed nim,
    mało wygodne.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik