  • 51. Data: 2013-03-10 16:16:55
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:khi5a9$b9r$1@news.task.gda.pl...

    > możesz go uruchomić pewnie w każdej chwili jak kupisz mocniejszą ładowarkę
    > :)

    Mocniejszą niż oryginalna która z Nexusem przyszła w paczce?
    Ta już daje 2A. Napisz mi, którą mam kupić aby wystarczyło prądu! :-)

  • 52. Data: 2013-03-10 16:17:44
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wy?adowana do zera bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > cóż w ipadzie jak widać nawet jakbyś miał mocniejszą ładowarkę to i tak
    > musiałbyś czekać aż ipad naładuje akumulator do zaleconego przez jobsa

    Nie ma "mocniejszych" ładowarek niż te na 2A.
    Nie wymyślaj więc nieistniejących rozwiązań problemu który tu nakreśliłem.

  • 53. Data: 2013-03-10 16:18:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Fajne, nie? Tyle, ze to klasyczna iRetoryka, ktorej kawaleczek nawet
    > pusciles wczoraj w tym wątku.
    > Miło, że jednak dociera, iż to dość głupia retoryka. :-)

    Nie rozumiem - możesz podkręcić nieco jasność wypowiedzi?

  • 54. Data: 2013-03-10 16:19:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > A mój wystartuje. Sprawdzone.

    To sprawdź proszę jeszcze raz, bo chyba nie miałeś w pełni rozładowanego.

  • 55. Data: 2013-03-10 16:20:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala wrote:

    > Ciekawe jakie toto ma przewody i po ilu razach wyrwie gnazdo w
    > urzadzeniu ;-)
    > O ile to oczywiscie jest 5A, a nie ,,chińskie'' 5A ;)

    tak naprawdę to nie wyobrażam sobie używania tabletu bez stacji dokującej...
    :)

    stoi sobie w kącie biurka i jest zawsze gotowyt do pracy i zabrania gdzies w
    drogę.

  • 56. Data: 2013-03-10 16:21:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nikt tutaj nie broni androida. Nie ma tutaj fanatyków tego systemu.

    No toś mnie teraz rozbawił :-)) Aż się tu roi od nich...

    > każdy system ma swoje wady i zalety i tyle i aż tyle.

    Krótki test:
    napisz mi trzy wady Androida które dla Ciebie są najbardziej uciążliwe.

  • 57. Data: 2013-03-10 16:28:41
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sun, 10 Mar 2013 10:19:14 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > To sprawdź proszę jeszcze raz, bo chyba nie miałeś w pełni
    rozładowanego.

    No rzeczywiście. Potrzebował 30 sekund ładowania. Szok!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 58. Data: 2013-03-10 16:31:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2013 18:39:26 -0600, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > na pustym ekranie biała ikonka bateryjki i znika...
    > - niestety w tym stanie urządzenie NIE POKAZUJE ile
    > procent jest już naładowane, to pierwszy ból
    > - próba włączenia go po kilkunastu minutach ładowania
    > daje efekt taki, że system startuje, pokazuje się ekran
    > logowania, logujesz się do systemu, widzisz że Nexus
    > wchodzi na wifi, nawet pojawia się w komputerze jako
    > USB Storage i tu drugi ból: wszystko co widać w tym
    > stanie na ekranie to małe okienko z kręcącym się kółkiem
    > i napisem Powering Off... po czym się urządzenie wyłącza.

    A co na ten temat mowi instrukcja ?

    > Pytam się teraz - PO JASNĄ CHOLERĘ pozwala się włączyć
    > skoro absolutnie nie ma użytkownik kontroli i urządzenie
    > się automatycznie samo wyłącza??? Jeśli wiemy, że nie
    > ma energii w baterii to nie reagujemy na próby włączenia
    > skoro nic, absolutnie nic one nie dadzą i tylko wyładują
    > baterię która i tak nie jest jeszcze naładowana?

    Hm, nieco usprawiedliwiajac - trudno okreslic ile jest, trudno tez okreslic
    ile potrzeba.

    > Jak to się dzieje w iOS? Ano zaczynamy tak samo, od
    > całkowicie wyładowanego iPhone 4 lub iPhone 5.

    I zostawionego dodatkowo na dwa tygodnie ?

    > Włączamy do USB w celu ładowania... Co się dzieje?
    > Ano ikona postępu ładowania pojawia się w kolorze
    > czerwonym Z NUMERYCZNYM OKREŚLENIEM % STANU
    > naładowania baterii, np. 2%.

    Niepotrzebnie czerpie energie znaczy sie :-)

    > W tym stanie urządzenie
    > NIE REAGUJE na guzik włączania - po prostu się nie
    > włącza.

    No jakze to - nie reaguje ? Zepsulo sie ? Do do serwisu :-P
    Czemu sie nie pokaze "poczekaj na 4%" ?
    A instrukcja co na to ?

    > Gdy ikona pokaże 4% URZĄDZENIE SAMO SIĘ
    > WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

    A czemu sie samo wlacza ? Moze sobie nie zycze :-P

    > Nie ma zgadywanek,

    No jak nie ma ? Przeciez napisales - ladowanie jest, a wlacznik nie dziala
    :-)

    > nie ma włączania gdy się nie może włączyć,

    Ale dlaczego nie moze sie wlaczyc ? Przeciez zasilanie jest.
    Owszem, gsm wymaga troche pradu, ale przeciez mozna opoznic tylko wlaczenie
    tego modulu :-P

    > Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
    > systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
    > bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

    A ile lat zajelo wypuszczenie upgrade z MMS ?
    A jakbym tak chcial przetransmitowac pliki miedzy komputerem a iphonem, to
    juz sie da, czy jeszcze nie w tej wersji ?

    P.S. Android wzorem cnot wszelakich bynajmniej nie jest, i wk* mnie tez.

    J.

  • 59. Data: 2013-03-10 16:33:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > No rzeczywiście. Potrzebował 30 sekund ładowania. Szok!

    To sprawdź jeszcze raz, bo jak potrzebował tylko 30 sekund
    to nie miałeś w pełni rozładowanego.

    Przez "w pełni rozładowany" rozumiem tablet, który zostawiony
    włączony na parę dni w stanie uśpienia sam się wyłączył aby
    chronić baterię przed nadmiernym rozładowaniem.

  • 60. Data: 2013-03-10 16:39:32
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sun, 10 Mar 2013 10:21:01 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Krótki test:
    > napisz mi trzy wady Androida które dla Ciebie są najbardziej
    uciążliwe.

    Ja opiszę tylko jedną: brak możliwości zdefiniowania kilku
    użytkowników, którzy mogą na przemian używać jednego urządzenia nie
    podgladając swojej aktywności - tak jak w Windows. Podobno problem
    nie istnieje w Androidzie 4.2, ale w starszych to duży kłopot - każdy
    musi mieć własne urządzenie.

    Jakie trzy wady iPhone są najbardziej uciążliwe dla Ciebie?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek