  • 91. Data: 2013-03-14 21:04:44
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Jak to się dzieje w iOS? Ano zaczynamy tak samo, od
    > całkowicie wyładowanego iPhone 4 lub iPhone 5.
    > Włączamy do USB w celu ładowania... Co się dzieje?
    > Ano ikona postępu ładowania pojawia się w kolorze
    > czerwonym Z NUMERYCZNYM OKREŚLENIEM % STANU
    > naładowania baterii, np. 2%. W tym stanie urządzenie
    > NIE REAGUJE na guzik włączania - po prostu się nie
    > włącza. Gdy ikona pokaże 4% URZĄDZENIE SAMO SIĘ
    > WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

    A to ciekawostka bo u mnie w Defy z CM działa to podobnie. Gdy podłaczę
    rozładowany to po włączeniu pokazuje się ikona na cały ekran baterii z
    procentami. Jak dojdzie do 10 czy 20% telefon się sam włączy.
    Co ciekawe jeżeli go podłączę do ładowarki i nie wcisnę włączania to się
    nie włączy. Czyli to kwestia romu. Niestety na androidzie trzeba
    kombinować. Teraz chcę przesiąść się na jiayu g3 i obawiam się że rom
    będzie silnie denerwujący jak oryginalny w defy.

  • 92. Data: 2013-03-28 13:22:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > imho to tablety i ich systemy operacyjne były pomyślane jako coś
    > osobistego...
    >
    > u mnie w domu tablet sobie stoi na bazie i wszystcy z niego korzystamy.
    >
    > Własnie sobie ostatnio uświadomiłem że u moich rodziców była biblioteka
    > pełna książek encyklopedii i innych, jak coś trzeba było sie dowiedzieć to
    > szukałem po literaturze, teraz mam table a funkcję spełnia podobną.

    Zgadzam się z Tobą - tablet jest mniej osobisty niż telefon, który mam
    w kieszeni a nie na półce w gablotce...

  • 93. Data: 2013-03-28 13:25:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
    > A iOs jedna firma to trzyma w ryzach i dlatego jest lepiej...ale
    > jednoczesnie bez takie skalowalnosci/uzytecznoesci..gadasz na skype, ktos
    > pyta abys otworzyl przeslanego mailem excela i go skomentowal, otwierasz
    > maila i co sie dzieje? Przestajesz slyszec rozmowce! A na Android slyszysz
    > nadal...

    Nie wiem o czym Ty mówisz - Skype przechodzi wtedy do górnego
    marginesu ekranu jako czerwona belka aktywnej rozmowy (tak jak
    gdybyś rozmawiał przez telefon i chciał maila sprawdzić) i Ty możesz
    sobie tego maila w czasie normalnej (video)rozmowy sprawdzić.
    Nie ma problemu jaki tu opisałeś.
    Sam tego doświadczyłeś czy może ktoś Ci to opisywał? A może spekulujesz?

  • 94. Data: 2020-08-04 04:21:34
    Od: c...@g...com

  • 95. Data: 2020-08-04 04:25:49
    Temat: Re: Niedoróbki
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    c...@g...com cytuje banjaluki....

    Natychmiast odstaw prochy i alkohol!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 96. Data: 2020-08-04 09:24:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-08-04 o 04:21, c...@g...com pisze:
    > Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
    > systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
    > bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

    Widzę jakieś wykopaliska.

    Ale dzięki za rozśmieszenie o poranku ;-)

  • 97. Data: 2020-08-04 09:27:28
    Od: z <...@...pl>

    PS. Napisz proszę co się dzieje w ajfonie kiedy podłączysz do ładowania

    System się sam uruchomi?

    Miałem tak w Nokii 1020. Bardzo przydatne gdy się używa w samochodzie
    jako nawigacji.
    Niestety Androida ze względów pryncypialnych (bezpieczeństwo) NIE I JUŻ

  • 98. Data: 2020-08-06 08:17:29
    Od: z <...@...pl>

    Jak to dobrze że gimbaza niedługo pójdzie normalnie do szkoły ;-)

  • 99. Data: 2020-08-06 09:35:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Date: Fri, 8 Mar 2013 18:39:26 -0600
    in <news:khe098$evh$1@dont-email.me>
    user Pszemol pisze tak:

    > Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
    > systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
    > bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

    Pszemol żyjesz? Odezwij się ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 100. Data: 2020-08-06 23:33:42
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    zDUPY eksplodowal nadmierna iloscia zoltej i mazistej konsystencji smrodliwej
    substancji...

    > Jak to dobrze że gimbaza niedługo pójdzie normalnie do szkoły

    zDUPY jest typowym produktem podstabazy, nie piszac o gimbazie;
    do ktorej mu bardzo daleko!

    zDUPY jest zwierciadlem zdegenerowanego srodowiska, ktoremu
    nadmiar fali elektromagnetycznej (elektrosmogu) doprowadzil
    do degeneracji i zaniku substancji mozgowej.

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki (na trasie MoczyMordy)