  • 1. Data: 2009-09-06 08:52:38
    Temat: Niebieski ekran i reset przy kopiowaniu dużych plików.
    Od: KK <j...@o...pl>

    Witam, mój komputer to laptop HP nx7300. Mam taki problem: przy
    kopiowaniu większego pliku np. pliku poczty ok 3 GB (czy to z partycji
    na partycje, czy z dysku na pendrive-a) w połowie a raczej bliżej
    końca procesu kopiowania wyskakuje niebieski ekran i reset. Udaje mi
    się ominąć ten problem kopiując plik za pomoca Total Commandera robiąc
    po drodze kilka krótkich przerw przy pomocy funkcji "pauza". Co to
    może być? Czy to może nadmierne grzanie się dysku? ... Pzdr T.

  • 2. Data: 2009-09-07 18:00:45
    Od: mayoo <m...@d...pl>

    KK pisze:
> [...]
    > po drodze kilka krótkich przerw przy pomocy funkcji "pauza". Co to
    > może być? Czy to może nadmierne grzanie się dysku? ... Pzdr T.
    wymień kość pamięci i sprawdź

  • 3. Data: 2009-09-08 10:07:53
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    KK wrote:

> [...]
    > po drodze kilka krótkich przerw przy pomocy funkcji "pauza". Co to
    > może być? Czy to może nadmierne grzanie się dysku? ... Pzdr T.

    Sprawdz wartości SMARTa dla dysku oraz sprawdz pamięci Memtestem/Orthosem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2009-10-10 12:51:22
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    KK pisze:
> [...]
    > po drodze kilka krótkich przerw przy pomocy funkcji "pauza". Co to
    > może być? Czy to może nadmierne grzanie się dysku? ... Pzdr T.

    1) Uszkodzenie pamięci RAM.

    2) Niepoprawne działanie chłodzenia procesora.

    3) Zainstalowany jakiś "dziki" sterownik systemowy: szyfro-
    wanie, antywirus, wirus, cokolwiek innego.

    Generalnie zapytaj się na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie
    ustawiam właśnie przekierowanie rozmowy. Nie zapomnij od razu
    podać kodów z niebieskiego ekranu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |