  • 1. Data: 2009-09-06 08:34:36
    Temat: nagrywarka blu-ray
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Czy sa zewnetrzne (podpinane pod usb lub e-sata) nagrywarki blu-ray?
    Jezeli tak, to jakie polecacie?

    --
    PINOL

  • 2. Data: 2009-09-06 11:02:37
    Temat: Re: nagrywarka blu-ray
    Od: "Latet" <l...@x...pl>

    > Czy sa zewnetrzne (podpinane pod usb lub e-sata) nagrywarki blu-ray?

    Nie odpowiem na to pytanie, ale przypomnę, że każdą wewnętrzną SATA można
    podpiąć przez e-sata na zewnątrz obudowy :)

    Pozdrawiam,

    latet

  • 3. Data: 2009-09-07 10:58:25
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Latet napisał(a):

    > Nie odpowiem na to pytanie, ale przypomnę, że każdą wewnętrzną SATA
    > można podpiąć przez e-sata na zewnątrz obudowy :)
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > latet

    A jak bedzie z zasilaniem takiej nagrywarki?

    --
    PINOL

  • 4. Data: 2009-09-07 11:11:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-07 12:58:25 +0200, PINOL <p...@p...KOSZ.pl> said:

> [...]

    Obudów zewnętrznych na 5,25 jest w bród, ale osobiście jeszcze nie
    widziałem takiej z eSATA. Królują USB i (coraz rzadziej) FW.

    > A jak bedzie z zasilaniem takiej nagrywarki?

    Własny kabel zasilający.

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-09-07 18:29:36
    Od: "Latet" <l...@x...pl>

    > A jak bedzie z zasilaniem takiej nagrywarki?

    Będzie wyprowadzone z komputera, z tego samego śledzia co e-sata.
    O coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item698634924_sledz_e_sata_cal
    y_komplet_nowy.html
    Polecam.

    latet

  • 6. Data: 2009-09-10 23:08:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Sep 2009, PINOL wrote:

    > A jak bedzie z zasilaniem takiej nagrywarki?

    Jeśli:
    - zależy Ci na wyprowadzeniu SATA, i to *wygodnie*, z przodu
    (podłączanie urządzeń odłączalnych z tyłu kompa... no dobra,
    nie będę komentował, bo nie zawsze spotykam się ze zrozumieniem ;))
    - oczywiście razem z zasilaniem ("model SATA")
    - możesz na to poświęcić zaślepkę 5" (całą)
    - godzisz się na zbędny, nie nadający się do użytku (transfery!)
    czytnik kart (można nie podłączać)
    - i dodatkowe wyjścia "Power USB" z dodatkowym zasilaniem (można
    nie korzystać)
    - i dodatkowe gniazda USB (osobiście korzystam)
    - całość ma jako tako wyglądać (nie licząc faktu, że są zbędne
    złącza i gniazda)
    ...to polecam PowerPanel AeroCool (to ostatnie to firma, to pierwsze
    zaś - nazwa produktu).
    Bywają tu i ówdzie w wyprzedażach (już nie produkowane).

    Sam mam i *bardzo* sobie chwalę :)

    Do podłączania zasilania używam przejściówki-rozgałęziacza
    z Molexa na "dwa SATA", bo kabelka zasilania SATA-SATA
    nie spotkałem a składać mi się nie chce (Molex wisi
    sobie "na zapas").

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-09-11 10:56:03
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > z Molexa na "dwa SATA", bo kabelka zasilania SATA-SATA
    > nie spotkałem a składać mi się nie chce (Molex wisi

    Ja bym to do laptopa chcial....

    --
    PINOL

  • 8. Data: 2009-09-11 18:40:53

> [...]