    From: KK <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Niebieski ekran i reset przy kopiowaniu dużych plików.
    Date: Sun, 6 Sep 2009 01:52:38 -0700 (PDT)

    Witam, mój komputer to laptop HP nx7300. Mam taki problem: przy
    kopiowaniu większego pliku np. pliku poczty ok 3 GB (czy to z partycji
    na partycje, czy z dysku na pendrive-a) w połowie a raczej bliżej
    końca procesu kopiowania wyskakuje niebieski ekran i reset. Udaje mi
    się ominąć ten problem kopiując plik za pomoca Total Commandera robiąc
    po drodze kilka krótkich przerw przy pomocy funkcji "pauza". Co to
    może być? Czy to może nadmierne grzanie się dysku? ... Pzdr T.