  • 21. Data: 2012-03-09 16:39:27
    Temat: Re: Nie ustapienie pierwszenstwa
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    mister <b...@e...com> wrote:

    > Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:

    Ale wiesz, czym jest zatrzymanie w rozumieniu kodeksu, prawda?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 22. Data: 2012-03-09 17:07:52
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-09 16:23, mister wrote:

    > Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    > [...]
    > 2. na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    > odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    > drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    > tym przejściem lub przejazdem;

    No to pojechałeś;)

    A jakbyś zobaczył znak zakazu zatrzymywania, to pewnie radośnie
    wpierdoliłbyś się w poprzednika i jeszcze pyszczył, że to jego wina!!!

    Shrek.

  • 23. Data: 2012-03-10 00:16:28
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On Mar 9, 2:06 pm, "Robert_J" <d...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie :-). Taki przepis sparaliżowałby ruch skuteczniej
    > niż wszystkie dziurawe ulice razem wzięte...

    pojedź do Skandynawii, jakoś z tym można żyć...

  • 24. Data: 2012-03-10 11:13:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemek

    > pojedź do Skandynawii, jakoś z tym można żyć...

    Sprawdź jaka jest tam gęstość zaludnienia i jakie drogi.

  • 25. Data: 2012-03-10 21:09:19
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-09 16:39, Adam Wysocki pisze:
    > Ale wiesz, czym jest zatrzymanie w rozumieniu kodeksu, prawda?

    doskonale. a jezeli sadzisz, ze piesi ktorzy NIE ZNAJDOWALI sie na
    przejsciu, a jedynie w jego poblizu, to zatrzymanie wynikajace z
    warunkow drogowych - jestes w bledzie.

  • 26. Data: 2012-03-10 21:10:18
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-09 17:07, Shrek pisze:
    > A jakbyś zobaczył znak zakazu zatrzymywania, to pewnie radośnie
    > wpierdoliłbyś się w poprzednika i jeszcze pyszczył, że to jego wina!!!

    za malo wykrzyknikow.

  • 27. Data: 2012-03-10 21:14:17
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-09 16:23, mister pisze:

> [...]
    > odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    > drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za

    To jeszcze poszukaj coś o zasadzie ograniczonego zaufania i zachowaniu
    szczególnej ostrożności przy zbliżaniu się do przejścia dla pieszych.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 28. Data: 2012-03-10 21:48:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-10 21:09, mister wrote:

    > doskonale. a jezeli sadzisz, ze piesi ktorzy NIE ZNAJDOWALI sie na
    > przejsciu, a jedynie w jego poblizu, to zatrzymanie wynikajace z
    > warunkow drogowych - jestes w bledzie.

    Co ty nie powiesz? A jak ci powiem, że stosuje się do wymogu szczególnej
    ostrożności i zakładam, że skoro piesi do przejścia idą, to pewnie w ich
    głowach zalęgł się pomysł żeby na to przejście wejść (a wtedy
    pierwszeństwo mają oni)?

    No i do kompletu zacytuj jeszcze ustęp pierwszy tego artykułu:

    Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu (razem z twoim 2, żebyś nie
    pisał, że to czego innego dotyczy):

    "1. na przejeździe kolejowym, na przejeździe tramwajowym, na
    skrzyżowaniu oraz w odległości mniejszej niż 10 m od przejazdu lub
    skrzyżowania;

[...]

    No i teraz biegnij szybciorem donosić policji, że ktoś się bezprawnie
    zatrzymał przed skrzyżowaniem (choć miał pierwszeństwo, bo okazało się,
    że jednak nikt z prawej nie jechał). Albo donieś na mnie, że kogoś z
    podporządkowanej puściłem (na skrzyżowaniu - a wprost jest napisane, że
    nie wolno mi się zatrzymać). :P, a nawet autobus wyjeżdzający z pętli
    (nie myl z przystankiem). Nie bój się - moge dać ci swoje dane i sam się
    przyznam jeśli będą mnie chcieli na tę okoliczność przesłuchać. I
    opowiedz nam jak się policjanci uśmiali.

    Shrek.

  • 29. Data: 2012-03-11 14:19:18
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-10 21:48, Shrek pisze:
> [...]
    > ostrożności i zakładam, że skoro piesi do przejścia idą, to pewnie w ich
    > głowach zalęgł się pomysł żeby na to przejście wejść (a wtedy

    masz do mnie jakies pretensje, ze nie znasz przepisow?
    pieszy ktory idzie obok przejscia nie znajduje sie na przejsciu, wiec
    nie ma przed toba pierwszenstwa. wiec - zabrania sie mu wchodzenia przed
    jadacy pojazd. zatrzymanie, nie wynikajace z warunkow ruchu, w
    odleglosci mniejszej niz 10 metrow od przejscia i na nim jest
    zabronione. chcesz sie zatrzymywac przepuszczajac pieszych - rob to 10
    metrow od przejscia bo inaczej lamiesz przepisy. ja ich nie wymyslilem,
    wiec pretensje kieruj gdzie indziej.

    drugiej czesci twojej wiadomosci nie skomentuje, bo swiadczy to tylko i
    wylacznie o twoim komunistycznym rodowodzie.

  • 30. Data: 2012-03-11 17:56:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-11 14:19, mister wrote:

> [...]
    > jadacy pojazd. zatrzymanie, nie wynikajace z warunkow ruchu, w
    > odleglosci mniejszej niz 10 metrow od przejscia i na nim jest

    No wprost nie mogę z podziwu wyjść;)

    > chcesz sie zatrzymywac przepuszczajac pieszych - rob to 10
    > metrow od przejscia bo inaczej lamiesz przepisy.

    LOL.

    > drugiej czesci twojej wiadomosci nie skomentuje, bo swiadczy to tylko i
    > wylacznie o twoim komunistycznym rodowodzie.

    LOL. Przepuszczanie pieszych ma komunistyczny rodowód? Chyba raczej na
    odwrót - im dalej na wschód od Bugu tym gorzej, im dalej na zachód od
    odry tym lepiej. Raczej ty wychodzisz na małego komuszka;)

    Shrek.