  • 11. Data: 2011-06-23 20:51:31
    Temat: Re: Nie mo?na ostatnio odtwarza? video na stronach
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-23 21:31, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisa?:
    >
    >> A ja my?la?am
    >
    > Noooo posun?a? si? za daleko.

    Ty weź się najpierw naucz konfiguracji czytnika.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-06-24 17:06:40
    Temat: Re: Nie można ostatnio odtwarzać video na stronach
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 23 06 2011 18:58, Animka pisze:

    > LG GT 505 ( ale nie patfinder).
    >
    > Filmy odtwarzał, bo nawet na to mi cały abonament na to poszedł (jak
    > wrócił z serwisu).
    > Jak (i jakiego) wgrać do tego tefefonu adobe flash playera?
    > O to pytam.

    Ale ja Ci nie mogę pomóc. Moja wiedza o LG jest mniej niż mierna. Gdybyś
    pytała o Nokię to chętnie służę :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 13. Data: 2011-06-24 19:24:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-24 19:06, ALEX pisze:

    > Ale ja Ci nie mogę pomóc. Moja wiedza o LG jest mniej niż mierna. Gdybyś
    > pytała o Nokię to chętnie służę :-)

    Odkryłam, że to wina połączenia przez Wi-Fi. Wi-Fi zaczyna łączyć z
    jakimś filmikiem (np. na onecie) i nie może połączyć. Mogę tylko pobrać
    i dopiero uruchomić. Jakbym się łączyła przez Internet GPRS to razcej by
    działało.

    --
    animka