    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Date: Thu, 27 Aug 2020 01:58:00 +0200

    No tak. Jadę do pracy, po drodze na zakuoy. I tyle. Na łikend nie wyjadę
    bo mi zasięgu braknie. To po co się wysilać. Jeżdżę spalinowym. Dobrze,
    że mam tanie Twizy a nie dajmy na to ZOE. Wydałbym w ..j kasy a
    jeździłbym tyle samo. Teoretycznie mógłbym tym ZOE na urlop jechać, ale
    ... gdzie na miejscu miałbym go ładować jak zadupia zwiedzam.
    Przyglądnąłem się nawet ofercie tego ZOE, ale ... to kosztuje 120 tys.
    zł po rabacie. Dofinansowanie niewiele tutaj zmieni. Niech lepiej każdy
    w rodzinie kupi sobie własne Twizy i coś na dalsze wyjazdy, np Seicento.
    Nie ma sensu kupować RS jak się ma Twizy bo .. nim wtedy też nie ma
    dokąd jeździć. Byłem na urlopie, kilka letnich łikendowych wyjazdów a
    teraz będzie stał i mu się akumulator rozładuje...