  • 11. Data: 2012-10-04 23:56:16
    Temat: Re: Nie daj się nabić w Viaauto!
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-10-04 22:08, dddddd pisze:

    > ja tam spokojny jestem, nie lubię tylko jak
    > ktoś jawnie próbuje mnie wdeptać w ziemię a ja
    > nie mogę nic zrobić - jedynie potupać nóżkami
    > i pożalić się tutaj.

    No tak, ale ja pisałem tylko o tej panience,
    którą chcesz zmieszać z błotem. Ona nie jest
    niczemu winna i gówno może. Nie to, żebym się
    się z tobą nie zgadzał co do zasady, ale
    wieszanie psów na osobie, absolutnie nie
    mającej wpływu na sytuację, jest co najmniej
    głupie.

    JK

  • 12. Data: 2012-10-05 00:33:26
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-04 23:56, JK pisze:
> [...]
    > tobą nie zgadzał co do zasady, ale wieszanie psów na osobie, absolutnie
    > nie mającej wpływu na sytuację, jest co najmniej głupie.

    Taka specyfika stanowiska - zazwyczaj najwieksze z..ebki przyjmuja Ci,
    ktorzy sa narazeni na bezposredni kontakt z niezadowolona jednostka, a
    gowno moga z tym zrobic :|

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-10-05 07:21:30
    Od: dddddd <n...@w...pl>

> [...]
    > tobą nie zgadzał co do zasady, ale wieszanie psów na osobie, absolutnie
    > nie mającej wpływu na sytuację, jest co najmniej głupie.

    ależ ja to jak najbardziej rozumiem i dla obsługi jestem bardzo miły, z
    resztą obsługa też jest dla mnie miła :) w tekście chciałem tylko
    zaznaczyć sam fakt braku powiązania pomiędzy urządzeniem a środkami na
    nim będącymi. Rozumiem że system był za tani i opcja "już sprawdzam czy
    są środki, jeśli tak otwieram szlaban i przepraszam za kłopot"
    kosztowała by kolejne kilkaset baniek i tańsza była opcja "mamy cię w
    dupie, zapłaciłeś raz to zapłacisz drugi, możemy cię robić w chuja i to
    zgodnie z prawem" :)

    Lukasz

  • 14. Data: 2012-10-05 09:53:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-04 23:56, JK pisze:

    > No tak, ale ja pisałem tylko o tej panience, którą chcesz zmieszać z błotem.

    Ja tam nie zauważyłem mieszania z błotem...

  • 15. Data: 2012-10-05 09:56:21
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-10-05 00:33, v...@i...pl pisze:

    > Taka specyfika stanowiska - zazwyczaj najwieksze z..ebki przyjmuja Ci,
    > ktorzy sa narazeni na bezposredni kontakt z niezadowolona jednostka, a
    > gowno moga z tym zrobic :|

    To IMO jest z premedytacją prowadzona polityka wielu przedsiębiorstw
    obsługujących masowo klientów detalicznych (jak zbiorkom, tvkablowa,
    autostrady...) - do kontaktu z klientem przeznacza się stanowiska bez
    możliwości rozwiązania problemów niestandardowych - tylko standardowe
    procedury wg. schematu z obrazka. I teraz po kilku takich
    doświadczeniach klient już wie, że z panią z okienka / na infolinii nie
    załatwi nic, poza "sprawdzeniem w systemie", a firma wie, że nie będzie
    musiała tracić energii na babranie się z problemem nietypowej szyby,
    zawieruszonego przelewu, czy literówki w adresie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2014-05-29 21:43:26
    Od: o...@g...com

    A ja mam inne spostrzezenie ze trafia mnie szlag jak mam cos co mialo umozliwic
    zybszy przejazd miedzy wro a kat a ja stoje w korkach bo ofiary nie majace tych
    urzadzen nie potrafia czytac ze zrozumieniem ze bramki viatoll i viaauto sa tylko dla
    aut posiadajacych te urzadzenia i blokuja przejazdy plynne a nikt za to nie odpowiada
    malo tego rzekomi kierownicy bramek sa anonimowi bo zaslaniaja sie ustawa o ochronie
    pomimo iz kieruja ruchem i odpowiadaja za nasze bezpieczenstwo...czy jest tu ktos o
    podobnych flustracjach i chce dolaczyc do pozwu zbiorowego przeciwko im?

  • 17. Data: 2014-05-30 00:06:34
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-29 21:43, o...@g...com pisze:
    > chce dołączyć do pozwu zbiorowego przeciwko im?

    tak. ja kopiłem w sumie 6 takich urządzeń jedno w twojej
    cenie a potem jeszcze 5 po 150 PLN po promocji. To z promocji
    zdechło w pizdu (po 2 latach) i do wyjebania. Kupiłem kolejne
    za 150.
    Z dzisiejszej perspektywy bez sensu to było, chociaż na A2 na
    bramkach VIAtoll nie ma ludzi z obsługi w budce. Jak ktoś tam wjedzie,
    to nie ma z kim gadać i wsteczny i w pizdu. Ale jak Ty ich pozwiesz,
    to się przyłączę.

  • 18. Data: 2014-05-30 08:20:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-29 21:43, o...@g...com pisze:

    > czy jest tu ktos o podobnych flustracjach

    Te fLustracje to zaraźliwe są? Czy może to coś jak upławy?

    --
    MN

  • 19. Data: 2014-05-30 15:33:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-30 08:20, Marcin N pisze:

    > Te fLustracje to zaraźliwe są? Czy może to coś jak upławy?

    Może w labolatorium będą wiedzieć. ;)

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi