eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie daj się nabić w Viaauto! › Re: Nie daj się nabić w Viaauto!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie daj się nabić w Viaauto!
    Date: Fri, 05 Oct 2012 09:56:21 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <k4m3ra$q7v$1@news.task.gda.pl>
    References: <k4i5kb$u65$1@speranza.aioe.org> <k4i93e$8qm$1@usenet.news.interia.pl>
    <k4j9ro$7sk$1@speranza.aioe.org> <k4jc6s$clv$1@speranza.aioe.org>
    <k4kpef$d01$1@usenet.news.interia.pl> <k4kqc5$94a$1@speranza.aioe.org>
    <k4l0lu$p4l$1@usenet.news.interia.pl> <506e0eb3$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pst.portgdansk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1349423786 26879 195.95.235.235 (5 Oct 2012 07:56:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Oct 2012 07:56:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <506e0eb3$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467625
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-05 00:33, v...@i...pl pisze:

    > Taka specyfika stanowiska - zazwyczaj najwieksze z..ebki przyjmuja Ci,
    > ktorzy sa narazeni na bezposredni kontakt z niezadowolona jednostka, a
    > gowno moga z tym zrobic :|

    To IMO jest z premedytacją prowadzona polityka wielu przedsiębiorstw
    obsługujących masowo klientów detalicznych (jak zbiorkom, tvkablowa,
    autostrady...) - do kontaktu z klientem przeznacza się stanowiska bez
    możliwości rozwiązania problemów niestandardowych - tylko standardowe
    procedury wg. schematu z obrazka. I teraz po kilku takich
    doświadczeniach klient już wie, że z panią z okienka / na infolinii nie
    załatwi nic, poza "sprawdzeniem w systemie", a firma wie, że nie będzie
    musiała tracić energii na babranie się z problemem nietypowej szyby,
    zawieruszonego przelewu, czy literówki w adresie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: