  • 1. Data: 2012-02-15 05:49:49
    Temat: Nie Fotografia ale...
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciekawe ile ludzi tak wlasnie sie czuje jak bohater filmu. Czy ktos robi\probowal cos

    podobnego aparatem?

    Jeden z lepszych filmow jakie ostatnio widzialem.

    http://www.youtube.com/watch?v=B7XcWJjB2w8&feature=r
    elated

  • 2. Data: 2012-02-15 07:14:07
    Temat: Re: Nie Fotografia ale...
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Sebastian Z. <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Jeden z lepszych filmow jakie ostatnio widzialem.

    Tymi językami tak bardzo bym sie nie podniecał. W Afryce chyba każdy Murzyn
    potrafiłby oprowadzić turyste po obozowizku mówiąc po angielsku albo francusku.
    W Polsce poza zacofaną Małopolska i Mazowszem ludzie często znali też niemiecki.
    To, że robotnik mówi po angielsku to taka niezwykłość tylko w naszych oczach.
    Gierek też znał francuski bo pracował w kopalniach we Francji.
    Sposób życja niekiedy nie jest świadomym wyborem ale koniecznością życiową
    albo przypadkiem.

  • 3. Data: 2012-02-15 10:15:16
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Gil <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Sposób życja niekiedy nie jest świadomym wyborem ale koniecznością życiową
    > albo przypadkiem.

    Przypadkow nie ma. Sa nasze wybory, lub zostajemy wtloczeni w jakas rzeczywistosc.
    StaM

  • 4. Data: 2012-02-15 17:26:06
    Od: " Sebastian Z." <s...@W...gazeta.pl>

    Gil <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Gierek też znał francuski bo pracował w kopalniach we Francji.
    > Sposób życja niekiedy nie jest świadomym wyborem ale koniecznością życiową

    Jezykami sie nie podniecam (chociaz bym mogl latwo udowodnic ze Polsce bylo
    sie zancznie ciezej nauczyc niz w Afryce), raczej jego wyborem. Odnioslem
    wrazenie ze to swiadomy wybor ktorego dokonal.

    Najbardziej jednak zdziwila mnie wlasna reakcja, w pierwszym momecie
    pomyslalem sobie idiota i zdalem sobie sprawe jak "wspaniale" jestem
    przerobiony przez dzisiejsza "zeczywistosc" ktora ma byc wzorem do
    nasladowania.

  • 5. Data: 2012-02-15 17:53:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-15 06:49, Sebastian Z. pisze:
> [...]
    cos
    > podobnego aparatem?
    >
    > Jeden z lepszych filmow jakie ostatnio widzialem.

    Fajnie się kręci o dziadkach, co sobie w lesie mieszkają. Czekam jednak
    na film o takim, co wziął kredyt na mieszkanie, bo nie miał gdzie
    mieszkać, pracuje po szesnaście godzin, wszystko mu się pierdzieli, ale
    musi dać radę, bo ma na karku dzieci i bezrobotnych z definicji
    rodziców. Taki nudny film...

    A dobry film można zrobić i VHSem.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy człowiek próżny to ten, co się wypróżnił?/

  • 6. Data: 2012-02-15 19:21:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 18:53:31 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > mieszkać, pracuje po szesnaście godzin, wszystko mu się pierdzieli, ale
    > musi dać radę, bo ma na karku dzieci i bezrobotnych z definicji

    Znajomi czasami pytają dlaczego najczęściej oglądam bajki albo filmy sf.
    Odpowiadam zawsze tak samo: bo filmy "prawdziwe" mam na co dzień dookoła.
    Ten film widziałem już gdzieś wcześniej - obejrzałem tylko jednym okiem
    bo to film o normalnym życiu... po co to oglądać przez ekran...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2012-02-15 19:41:36
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:10p0txreb0aud$.l0so5asd431b.dlg@40tude.net...

> [...]
    > Ten film widziałem już gdzieś wcześniej - obejrzałem tylko jednym okiem
    > bo to film o normalnym życiu... po co to oglądać przez ekran...

    Wcale nie oglądam filmów. Zycie jest znacznie ciekawsze.

  • 8. Data: 2012-02-15 19:57:27
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 20:41:36 +0100, kurdybanek napisał(a):

    > Wcale nie oglądam filmów. Zycie jest znacznie ciekawsze.

    Ale jednak bywają rzeczy które lepiej obejrzeć niż przeżyć...
    O ile oczywiście nie żyje się złudzeniem że "nam się to nie może zdarzyć".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2012-02-15 21:12:38
    Od: " Sebastian Z." <s...@W...gazeta.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > mieszkać, pracuje po szesnaście godzin, wszystko mu się pierdzieli, ale
    > musi dać radę, bo ma na karku dzieci i bezrobotnych z definicji

    To chyba byla by nuda, uslyszal bys teksty w stylu: ja chce tyle samo co
    dyrektor bo mam taki zam zoladek i o jedno dziecko wiecej.
    Mysle ze kazdy jest panem wlasnego losu i przy odrobinie pracowitosci,
    spostrzegawczosci i umiejetnosci adaptacji mozna sobie dosc niezle dac rade,
    czasem trzeba schowac szlachetna fantazje, polot i zle rozumienie szacunku w
    kieszen i z glodu sie nie do umrzec.

    Dawanie z siebie minimum, robienie 5tki dzieci samemu nie majac zawodu ani
    perespektyw jest zwykla nieodpowiedzialnoscia.

    Film o rodzicach przesiadujacych u dzieci i obciazajacyh ich wlasna
    nieudacznoscia i bledami z wlasnej mlodosci chetnie bym obejzal. Brzmi
    brutalnie ale sam jestem mlodym ojcem i moge tak powiedziec bo wiem ze nie
    bede dziecka ogranioczal wlasna osoba na starosc, juz teraz mysle o jej i
    swojej starosci, zamiast np wyprawy fotograficznej do okola swiata, niby raz
    se zyje ale trzeba byc odpowiedzialny...

  • 10. Data: 2012-02-15 21:35:12
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Sebastian Z. <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

    niby raz
    > se zyje ale trzeba byc odpowiedzialny...

    ..powiedz to ludziom urodzonym w afrykanskim, zrazonym wszelkimi chorobami
    cywilizacji, lub urodzonym na indyjskich ulicach. Niech dawaja sobie rade,
    poludnowo amerykanskim wiesniakom przesladowanym przez kartele i wojsko.
    Wszyscy mamy rowne szanse...powiedz ludzom z pokopalninych gett na Slasku, ale
    w oczy.
    StaM