  • 1. Data: 2012-02-13 21:24:47
    Temat: takie tam zdjatka, fajnie obejrzec
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    http://www.moicani.fr/article-lee-miller-50240181.ht
    ml

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2012-02-14 12:35:42
    Temat: Re: takie tam zdjatka, fajnie obejrzec
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Piotr Molski" <p...@a...pl> wrote:
    > http://www.moicani.fr/article-lee-miller-50240181.ht
    ml

    No takie se (zwłaszcza, że nie powalają rozmiarem). Prawda jest
    taka, iż dla większości główną zaletą jest czas powstania.

    W prezencie wybranych kilka ciekawszych w ciut większym formacie:

    http://static.sf-cdn.com/232323232%7Fngo83%3C%3B%3Er
    deduvgwu%3E5%3A8%3E68h%3E6h6%3E6d6%3E6%3Ae%3E8%3C7%3
    E747%3Edh4%3Eh%3A3%3Efdh%3E%3B8%3Dot1lsi
    http://www.tate.org.uk/modern/exhibitions/streetands
    tudio/images/roomguide/052_miller.jpg
    http://m.blog.hu/in/inphoto/image/1%20A4/LeeMiller/L
    ee_Miller_7.jpg
    http://www.ljplus.ru/img4/g/o/goodfellowww1/Lee-Mill
    er-Lee-Miller-in-bath-1930.jpg
    http://nudeart.cc/famous-nude-art/Man-Ray/art%20349.
    jpg

    Albo od razu hurtem:
    http://www.asappictures.be/partage/partage/staff/bar
    /cours_du_soir/contemporary%20masters%20of%20photogr
    aphy/

    Oprócz autorów znanych i lubianych, polecam np. kluczowe foty "Life'a":
    http://www.asappictures.be/partage/partage/staff/bar
    /cours_du_soir/contemporary%20masters%20of%20photogr
    aphy/Life%20-%2070%20Years/

    BTW: Dziś, tuż przed północą na TVP Info będzie "Człowiek ze złotym
    obiektywem - Marek Karewicz" - może warto obejrzeć?

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2012-02-14 18:56:11
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-02-14 13:35, Mariusz [mr.] wrote:

    ml

    > No takie se (zwłaszcza, że nie powalają rozmiarem). Prawda jest
    > taka, iż dla większości główną zaletą jest czas powstania.

    Dla mnie te zdjęcia mają jedną podstawową wadę, brak spójności, takiego
    autorskiego piętna. Tak żebym przy każdym zdjęciu mówił: "Lee Miller, ta
    wariatka. Mi to pasuje".
    Dziś takich przypadkowych strzałów są setki. Kiedyś kolekcjonowałem te
    profile z Tumblr z masą fajnych przypadkowych zdjęć, no ale znudziło mi
    się ;).
    Dlatego dziś sobie szkicuje obrazy ;), które kiedyś będę malować.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 4. Data: 2012-02-14 19:47:02
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Hmm, przejrzalem jeszcze raz strone, ktora podlinkowalem i faktycznie,
    fajniejsze (dla mnie) zdjecia sa dopiero pod koniec. Szczegolnie te z
    Niemiec powojennych.

    pozdr
    Piotr

  • 5. Data: 2012-02-15 13:27:05
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > się ;).
    > Dlatego dziś sobie szkicuje obrazy ;), które kiedyś będę malować.

    Każdy przypadek twórczości to autoportret. Nie ważne czy malujesz, czy
    robisz zdjęcia krajobrazu. Zawsze w ten sposób wyłazi twoja dusza, jej
    ułomności i piękno. Tu nie chodzi o zdjęcia same w sobie, tylko na ile
    autor potrafi udźwignąć siebie. Ona była zagubionym dzieckiem, które
    postanowiło robić fotografię. Sztuka obok autora nie istnieje. Jeśli
    nie jesteś scalony z tym co robisz, to i tak na jaw wyjdzie, że tak
    właśnie jest.
    W tym wypadku oglądasz tragiczna historię, może głupiutkiego
    człowieka, który miał okazję okrążyć świat.

    marek