  • Data: 2014-01-19 12:59:07
    Temat: Nexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMS
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem sobie najbardziej ubogi w podstawowe funkcje telefon jaki miałem
    w ostatnich, chyba 10-ciu ostatnich latach bo chciałem pozbyć się
    mulących nakładek producentów m.in. Nie spodziewałem się, że różnica
    czystego Androida względem chyba jakiejkolwiek innej odmiany...mnie
    przytłoczy. Dosłownie powrót do przeszłości nastąpił. Zmagam się z
    podstawowymi problemami. Aby móc cokolwiek zrobić - ściągam
    oprogramowanie, instaluję, testuję i czasem rwę sobie włosy z głowy gdy
    to oprogramowanie coś mi zepsuje. Tak było z Local Sync, gdzie
    synchronizacja z Outlookiem skończyła się powstaniem duplikatów w
    niektórych kontaktach i niemalże we wszystkich zdarzeniach
    kalendarzowych wystąpiły duplikaty a nawet i duplikaty duplikatów (czyli
    po 4 wpisy). Dobrze, że kopię pliku Outlook.pst zrobiłem przewidując
    jazdę...
    Zwykłej latarki nawet nie ma i chyba kilkanaście aplikacji musiałem
    przetestować zanim trafiłem na działającą i nie wysyłającą w tle
    megabajtów moich poufnych informacji (lub cholera wie czego). Itd itp...

    Teraz kolejny kłopot. Jestem już zmęczony eksperymentowaniem z obcymi
    aplikacjami i boję się jakiejś katastrofy wskutek zainstalowania takowej
    aplikacji. Robi się to niebezpieczne - nie mogę sobie pozwolić na utratę
    danych. Odkryłem, że ten telefon w swoim standardzie... nie potrafi
    wysłać wizytówki SMSem! To potrafił chyba mój pierwszy telefon wielkości
    cegły. Czy możecie mi polecić aplikację, która nauczy tego prymitywa tej
    funkcjonalności? Chciałbym móc zadecydować jakie pola z kontaktu będą
    udostępnione - indywidualnie przy każdym wysyłaniu. Interesuje mnie
    tylko SMS/MMS bo współdzielenie kontaktu innymi metodami w tym telefonie
    już jest zaimplementowane i nie chce dublować funkcjonalności. Aplikacja
    może być płatna - nie chcę żadnych transferów podejrzanych w tle.
    Możecie mi coś poradzić?

    Marek