  • Data: 2014-01-19 18:11:51
    Temat: Re: Nexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 17:23:53 +0100, Marek napisał(a):

    > Kumam... to tylko był mój lament o to, że Nexus 5, niby wypasiony
    > sprzęt, nie ma podstawowej funkcji (wysyłanie wizytówki SMSem), którą
    > chyba wszystkie telefony mają. :-)

    No, ja raczej o latarce myslalem. Powinno byc bardzo proste.
    A Ty chcesz wypasiony program do SMS :-)

    > Sęk w tym, że chyba innego nie ma. Zwykle rootuje się by wyższą wersję
    > zainstalować Androida. Tymczasem ja mam najwyższą. Kupując sprzęt

    A ja bym powylaczal zbedne uprawnienia. Beda sie aplikacje wieszac ?
    Mowi sie trudno, instaluje sie nastepna, latarka nie musi grzebac po
    telefonie.

    > pozbawiony producenckich nakładek liczymy się z tym, że samemu trzeba
    > będzie doinstalować to i owo. Jednakże gdyby ktoś mi napisał, że będę
    > musiał walczyć z wizytówkami w jakimś współcześnie produkowanym
    > telefonie, to bym go wyśmiał :-D

    No, ja sie juz przyzwyczailem ze kontakty to zawsze problem.
    Wysylka SMS moze i standard, ale inne metody to sa, albo nie sa, albo
    niekompatybilne.

    J.