  • Data: 2014-01-19 16:15:03
    Temat: Re: Nexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMS
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-19 15:56, Marek pisze:

    > Ewentualnie mógłbym zmienić aplikację do SMS'owania. Jednakże nie wiem
    > czy to rozwiąże problem braku możliwości wysyłania wizytówek. Wydaje mi
    > się (choć mogę się mylić), że nie jest to wyłącznie funkcją programu
    > SMS. Orientujesz się jak jest?

    Co do wizytówek to ma na 100% nie mogę tylko znaleźć tak na szybko gdzie
    się je edytuje. Program ma bardzo dużo opcji i polecam wersję demo a jak
    się spodoba to wersja płatna dzięki czemu nie będziesz miał spamu + co\s
    tak jeszcze ale nie pamiętam. Ja kupiłem i sporo osób co znam też kupiło
    i każdy jest zadowolony, pozwala na. wymianę SMS po WiFi gdzie nic za to
    ie płacisz :)