  • 1. Data: 2015-10-27 11:20:49
    Temat: Nexus 5 i android 6.0 - nie wykrywa plikow
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    witam
    od jakiegoś czasu nie wykrywa mi plików jak podłącze telefon pod
    komputer. Telefon wykrywa, ale jak wejde w niego to nie widać plików,
    zdjęc itd.
    Co może być nie tak ? Może jakiś programik sciagnąc
    Wcześniej wykrywało bez problemu

  • 2. Data: 2015-11-24 10:31:13
    Temat: Re: Nexus 5 i android 6.0 - nie wykrywa plikow
    Od: darkzen <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 11:20:53 UTC+1 użytkownik masoJ napisał:
> [...]
    > zdjęc itd.
    > Co może być nie tak ? Może jakiś programik sciagnąc

    Hej,
    powalczyłem z tym.
    Nie instaluj programów i sterowników bo nic to nie zmieni (zmarnowany czas w moim
    przypadku).
    Okazało się ze nie miałem włączonej opcji debugowania USB (po aktualizacji androida)
    w telefonie.
    Jeśli nie masz opcji programistycznych w ustawieniach to:
    1. ustawienia/ informacje o telefonie/ i klikasz na numer kompilacji tyle razy aż nie
    wyskoczy Ci komunikat "jesteś programistą"
    2. ustawienia/opcje programisty/ debugowanie usb (on)
    jak jeszcze nie trybi to przestaw
    3. ustawienia/opcje programisty/ wybierz konfiguracje usb na MTB lub jaką
    preferujesz.

    Pozdro !