eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowaneNetia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
    Date: Wed, 24 Jun 2009 20:58:33 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 76
    Message-ID: <h1ttj4$orf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aeon202.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1245870500 25455 79.191.117.202 (24 Jun 2009
    19:08:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jun 2009 19:08:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228222
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Co jakis czas pojawiaja sie tutaj opisy "ciekawych" przygod z
    operatorami. Stwierdzilem jednak, ze opisze i moja historie, bo juz nie
    wiem, czy smiac sie, czy plakac.

    Zaznaczam, ze troche to trwalo i moglem z datami pomylic sie o miesiac
    lub dwa.

    W listopadzie 2007 roku moja firma podpisala dwie umowy z Netia na
    swiadczenie uslugi internetowj. W lokalizacji A na 2 MB i w lokalizacji
    B na 6 MB. Pierwsza umowa zostala zrealizowana bardzo szybko, a druga
    rozwiazana po kilku dniach, z braku mozliwosci technicznych.
    Po miesiacu, czy dwoch wylaczono nam internet w lokalizacji A i
    naliczono kare, za zerwanie umowy... Okazalo sie, ze komus w Netii sie
    pochrzanilo i uznali, ze rozwiazanie umowy dotyczylo dzialajacej uslugi.
    Po wyjasnieniu internet podlaczono ponownie i wystawiono korekte na
    nieslusznie naliczona kare.

    W kwietniu 2008 zorientowalem sie, ze faktury za lokalizacj A przychodza
    na 6 MB! Nie wiem nawet, jaka predkosc byla tam swiadczona. Wynikalo to
    z faktu, ze przechodzi przez moje rece duza ilosc faktur i zwyczajnie
    nie zorientowalem sie, ze faktura jest zawyzona o kilkadziesiat zlotych.
    Natomiast w miejscu swiadczenia uslugi prawie nigdy nie bywalem -
    zreszta nie przyszlo mi nawet do glowy, zeby sprawdzac predkosc internetu.

    Napisalem wiec reklamcje, z prosba o przywrocenie predkosci 2 MB i
    zwrocenie nadplaty za abonament. Najpierw reklamacje odrzucono (caly
    czas naliczajac faktury za 6 MB) informujac, ze ja mialem poddpisana
    umowe na 6 MB. Niestety nikt nie byl w stanie takiej umowy mi pokazac...
    Napisalem kolejna reklamacje, ktora byla ponownie odrzucona. Napisalem
    wiec odwolanie do reklamacji. Odwolanie bylo rozpatrywanie kilka
    miesiecy.... W koncu - na poczatku roku 2009 - wystawiono mi 14 korekt
    (600 zl nadplaty). I kolejna fakture - znow na 6 MB! W tym czasie
    dokonalem dwoch modyfikacji:
    -podpisalem umowe na swiadczenie uslugi intrnetowej o predkosci 2 MB w
    lokalizacji B (zostala ona uruchomiona)
    -zerwalem umowe na swiadczenie uslugi internetowej w lokalizacji A

    W marcu dostalem fakture za lokalizacje B (ok) i za 6 MB w lokalizacji
    A, gdzie juz nawet nie bylo linii telefonicznej!
    Zlozylem reklamacje i dostalem 15 korekte.

    W kwietniu dostalem kolejna fakture - na lokalizacje B (ok) i
    lokalizacje A, ktorej fizycznie juz nie ma.
    Zlozylem reklamacje i dostalem 16 koretke.
    W miedzyczasie zwiekszylem predkosc w lokalizacji B do 6 MB (tym razem
    sie dalo).

    W maju odstalem fakture na 6 MB w lokalizaji B (ok) i znow na
    lokalizacje A, ale tym razem juz chociaz na wlasciwa, umowna predkosc -
    na 2 MB.
    Zlozylem reklamacje i dostalem 17 koretke.

    W czerwcu... tak! Dostalem fakture na lokalizacje B (ok) i lokalizacje A....
    Zlozylem reklamacje i wystawiono mi 18 koretke.

    Boje sie kolejnej faktury.


    Kiedy dostaje kolejna fakture z Netii sam sie zastnawiam, skad ja znam
    takie przeklenstwa. Juz nie wiem, jak mam rozmawiac z konsultantami.
    Bylem mily, nie pomoglo. Bylem niegrzeczny, nie pomoglo. Krzyczalem, nie
    pomoglo.

    Najfajniejsze jest to, ze od kilku miesiecy, kiedy do nich dzwonie, to
    oni natychmiast przynaja mi racje i odrazu wystawiaja korekte.

    Rozumiem, ze bylo troche kombinacji na tych laczach, ale bez przesady.
    Poza tym skoro wystawili mi 18 korekt, to jednak potrafia to ogarnac i
    wiedza co jest grane. Wystwienie wlasciwej faktury przekracza jednak
    mozliwoscii Netii. Chyba teraz sam wystawie sobie wzorcowa fature i
    wysle do Netii.

    POZDRAWIAM
    Karol Nawrot

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: