-
Data: 2009-06-25 22:22:49
Temat: Re: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Karol Nawrot" <k...@a...gwshm.edu.pl> napisał w
wiadomości news:h20msi$pgk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Wiesz, cos w tym jest. Najgorsze jest w tym wszystkim to, ze osoby, z
> ktorymi rozmawiamy sa tak naprawde niczemu nie winne - bledy - w
> wiekszosci przypadkow - popelnia "backoffice". Dlatego uwazam, ze w
> infoliniach powinna byc opcja - "Jesli chcesz krzyczec, nacisnij 9". I
> powinien zglaszac sie czlowiek, ktoremu moznaby powiedziec, co mamy na
> mysli. ;-) Bo wyzywanie sie na konsultancie, ktory z nasza sprawa
> spotyka sie 1 raz w zyciu jest bez sensu...
Podobne odczucia miałem nie tak dawno wobec Sferii - wyszedłem na spacer
z psem, poruszając się w obszarze o promieniu ok. 60-70 metrów,
rozmawiałem jednocześnie ze znajomym. Przeszedłem W SUMIE ok. 400 metrów
i w telefonie, już się w domu znalazłem, usłyszałem "pyp pyp pyp",
następnie za niedługi czas bełkotliwym głosem, tylko raz więc nie
zdążyłem się wsłuchać (ale wiem, co poszło), oznajmiło mi coś, że
przekroczyłem strefę. A według regulaminu mam do dyspozycji obszar o
promieniu CONAJMNIEJ 500 metrów, czyli może być więcej. Drugi raz na
Mokotowie, akurat kończyłem rozmowę, ale też, przeszedłem w sumie ok.
300 metrów... na szczęście nie zdążyło mnie "rozwalić"... miałem chęć
kogoś zdecydowanie opiertentegodolić. Konsultant bełkotał coś, że raz to
będzie 600 metrów, a raz znacznie mniej... I pretensje mam do niego nie
o to, że kolokwialnie mówiąc, pierdolił bzdury, ale że się nie poczuł do
przeproszenia i miał mnie, ogólnie mówiąc w moim pseudonimie użytym w
kolokwialnym znaczeniu. Bardzo by mi się wtedy przydała opcja
pokrzyczenia sobie do gościa...
Odnoszę wrażenie, że to taka polska przypadłość (choć nie mówię, że w
innych krajach tak nie jest), że upierdolić abonenta, a ten się jeszcze
ma kajać. Zauważyłem pewne też niewielkie podobieństwo do firm
windykacyjnych... (najlepiej abonencie, abyś nie wiedział o co chodzi,
co się dzieje, a im bardziej nie wiesz, tym bardziej tobą zmanipulujemy
i wycyckamy, wydutkamy, nastraszymy, etc...)
--
"Jak to mówi dobra księga - Uzdrów nas Panie, a będziemy uzdrowieni.
Innymi słowy - daj nam lekarstwo, bo chorobę już mamy"
(C) Tewje Mleczarz, do Boga, wskazując dyskretnie na swoją żonę Gołde.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.09 08:06 MKi
- 26.06.09 09:27 Maciek
- 27.06.09 09:57 Michal AKA Miki
- 31.07.09 23:18 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=