eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowaneRe: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
  • Data: 2009-06-26 09:27:25
    Temat: Re: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Karol Nawrot"

    > infoliniach powinna byc opcja - "Jesli chcesz krzyczec, nacisnij 9". I
    > powinien zglaszac sie czlowiek, ktoremu moznaby powiedziec, co mamy na
    > mysli. ;-)

    Są systemy call center, które rozpoznają emocje u dzwoniącego. Gdy "słychać"
    że klient dostaje piany, zapala się czerwona lampka u supervisora i ten może
    interweniować np. z pominięciem konsultanta, któremu i tak już pewnie jest
    słabo ze zdenerwowania ;)

    Mam tylko wrażenie, że niektóre polskie infolinie mogłyby zatrudniać
    wyłącznie supervisorów...

    Maciek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: