  • 11. Data: 2009-10-03 20:04:45
    Temat: Re: Netia wypowiada umowy preselekcji z dawnym Tele2?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 03 Oct 2009 21:46:04 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > A co mnie obchodzi ich wadliwy program, maja wybor - zmienic program,
    > zmusic producenta do poprawienia bugow

    Wierzysz w to co piszesz?

    > recznie dopisywac co trzeba, nic
    > nie pisac, albo pisac wadliwie wiedzac ze nie bedzie tego mozna
    > zrozumiec.

    Ale kłopot polega na tym, że to my mamy problem (z czytaniem ich
    postów), a nie ono!
    Oni zazwyczaj nawet nie zdają sobie sprawy z istnienia tego problemu;
    mają program, który dostali razem z systemem operacyjnym, wszyscy
    używają tego programu, więc widocznie wszystko jest OK i tak musi być.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-10-03 20:17:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Wierzysz w to co piszesz?

    To nie kwestia wiary ale po prostu braku zainteresowania.

> [...]
    > mają program, który dostali razem z systemem operacyjnym, wszyscy
    > używają tego programu, więc widocznie wszystko jest OK i tak musi być.

    Nigdy nie mialem podobnego problemu: mozna wytlumaczyc, mozna
    przypomniec, jak nie to killfile (scorefile) i po klopocie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2009-10-03 22:30:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Oct 2009 06:57:18 -0700 (PDT), M wrote:
    >To jakaś większa akcja, czy tylko mnie
    >tak wyróżnili bo od dawna nie korzystam

    Nie jestes sam.

    J.

  • 14. Data: 2009-10-04 21:00:06
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 4 Paź, 00:30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    do mnie jeszcze nie przyszlo, ale chyba to kwestia czasu. jak wysylaja
    poleconym to odbierac nie bede :) akurat w moim przypadku preselekcja
    to swietny interes - co 6 miesiecy przychodzi faktura na 35 zl.

  • 15. Data: 2009-10-05 08:11:34
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    do mnie jeszcze nie przyszlo, ale chyba to kwestia czasu. jak wysylaja
    poleconym to odbierac nie bede :) akurat w moim przypadku preselekcja
    to swietny interes - co 6 miesiecy przychodzi faktura na 35 zl.

    U mnie przy podobnym stylu używania (ale karmię jeszcze troche NOM)
    Netia wcale nie zamierza się ze mną pożegnać. Zamiast wypowiedzenia
    dostałem (list zwykły) informacje o zmianach w regulaminie związane z
    upgradem Prawa Telekomunikacyjnego. Podobnie 2-3 osoby z otoczenia.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 16. Data: 2009-10-05 08:18:46
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    A czy razem z tymi wypowiedzeniami nie przychodzi propozycja
    podpisania nowej umowy, z tym że na 1055 ? Czy nie chodzi po prostu o
    to, że Netia nie chce utrzymywać dwu NDS ( 1055 i 1061) ?

  • 17. Data: 2009-10-05 21:51:17
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > No to w takim razie przekonaj ludzi żeby nie używali Outlook Expressa,
    > który sobie nie radzi z odpowiadaniem na posty kodowane w QP ;)

    Z nakładką, to i z QP sobie poradzi, tylko, że np. ja mam do nakładek
    stosunek raczej eufemistycznie mówiąc ostrożny, a podyktowane to jest
    doświadczeniem...

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

  • 18. Data: 2009-10-05 21:56:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Chris napisał:

    > No to w takim razie przekonaj ludzi żeby nie używali Outlook Expressa,
    > który sobie nie radzi z odpowiadaniem na posty kodowane w QP ;)

    Używać mogą, byle nie odpowiadali, skoro sobie z tym akurat nie radzi.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2009-10-05 21:59:38
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Problem w tym, ze takiej osobie nie ma czego odpuszczac, bo wszystko
    > robi zgodnie ze sztuka. Jesli ktos ma problem z QP, BASE64,
    > ISO-8859-*,

    CELOWE, podkreślam, _celowe_ utrudnianie innym (QP, bug z fałszywym
    begin-em, etc.), uważasz za normalne działanie?

    > UTF-8, to jest to tylko i wylacznie jego problem i ja bym sie na
    > miejscu takiej osoby nawet do tego nie przyznawal. Normalne czytniki
    > nie
    > maja tego typu problemow (a jesli chwilami maja, to nikt nie twierdzi
    > ze
    > to problem kogos innego) od nastu lat.

    A niby dlaczego mam siedzieć cicho?
    Zresztą, o QP jest dość istotna, choć niepozorna wzmianka tu:
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki

    Rozumiem, że byłbym sam, ale używających OE jednak jest chyba większość.
    QP... no, jest normalne, jak pierdzenie, pierdzenie, to normalna
    czynność fizjologiczna, a ja martwiłbym się o osobę, która nie pierdzi.
    A jednak przyjęło się nie pierdzieć w towarzystwie, mimo, że nigdzie w
    przepisach nie ma zakazu publicznego puszczania bąków. Po prostu, osoba,
    która chce sobie pruknąć, wychodzi na stronę i bździ.

  • 20. Data: 2009-10-05 22:01:22
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhckqrn.43o.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Używać mogą, byle nie odpowiadali, skoro sobie z tym akurat nie radzi.

    Jarku, OK, niech sobie używa!
    Ale niech nie robi tego złośliwie i celowo w celu utrudniania innym!
    (akurat nie o tę grupę mi w tym momencie chodzi).