eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia - szczyt bezczelności?Re: Netia - szczyt bezczelności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Tomek" <n...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 00:46:38 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 48
    Message-ID: <gs33oa$epg$1@opal.futuro.pl>
    References: <1...@p...pl> <gs30j2$9nq$1@opal.futuro.pl>
    <3...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.88.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1239749194 15152 81.219.88.10 (14 Apr 2009 22:46:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Apr 2009 22:46:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:89384
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:316755584.20090415001552@pik-net.pl...
    > Hello Tomek,
    > Poza tym - to nie jest problem obiektywny - to jakaś paranoja
    > organizacyjna wewnątrz Netii.

    O to to...

    > Od kiedy wiszę na GPRS itp., czyli od 29
    > marca kilka razy mi obiecywano, że "ktoś oddzwoni i sprawa zostanie
    > natychmiast załatwiona". Poza wczorajszą spamerką nikt nie zadzwonił.
    > Od strony technicznej to wygląda w sposób, jak napisałem powyżej - mam
    > bezpośrednią widoczność wieży z nadajnikami. Ba, już nawet wiem, kto
    > będzie mi to instalował. Jak w końcu dostanie zlecenie na instalację.
    >

    Może podwykonawca ma jakieś "dojście" i popchnie kogo trzeba ;-)

    >
    > Najgorsze jest to, że nie wiem, kiedy będę miał. Byłbym w stanie
    > zrozumieć jakąkolwiek _wiążącą_ odpowiedź - choćby, żebym ich w dupę
    > pocałował.

    Ci "moi" też nie wiedzieli...
    Ale zabawnie było jak się dowiedzieli że to już - tragikomedia...
    Człowiek oczami świecił za "telekoma".

    Na pocieszenie: znam również przypadki gdzie WiMAX był po tygodniu -
    zainstalowany i działający.

    Generalnie jeśli podpisałeś umowę z tzw. naganiaczem może być, choć wiele
    zależy od naganiacza, czy robił na ilość na czy jakość, długo zanim on tę
    umowę przekaże "systemowi". Jeśli z etatowym PH to raczej kwestia bezwładu -
    organizacyjnego, bo taki się stara bądź co bądź.


    A tak nawiasem, to szczytem bezczeloności jest nasyłanie windykatora, na
    klienta który skutecznie wypowiedział umowę pół roku temu i ma na to
    stosowne kwity, ale "system" się nie dowiedział i nadal wystawiał faktury,
    na stary adres, a windykator przylazł pod nowy (taki sprytny był). Fakt
    autentyczny niestety z telekomowego podwórka, nie dotyczący mnie na
    szczęście.


    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: