  • 11. Data: 2010-05-07 04:12:11
    Temat: Re: Netia na slasku..... tja...
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-05-07 00:34, zeluq pisze:

    > Mialem z nim do czynienia jeszcze za czasow Futuro. W sumie gosc ok ale
    > raczej nic nie mial do gadania. Zalatwic cos tez bylo ciezko. Ale to w calej
    > Netii tak jest.
    > Ciezko trafic na dobrego handlowca. A jak juz nawet sie taki znajdzie to
    > przechodzi do konkurencji. W Exatelu mialem Krzysztofa Zietkiewicza, z tego
    > co wiem to przeszedl do Astera. A szkoda bo wszystko mozna bylo szybko
    > zalatwic. Teraz w Exatelu powiekszenie lacza (podpisanie papierkow) trwa 6
    > tyg. heh.

    Ja ogolnie na swojego handlowca zlego slowa powiedziec nie moge (exatel)
    - jest kreatywny - nie mozna mu tego odmowic.

    Co do papierow - niestety masz racje, ale to chyba nie zalezy od
    handlowca ....

    M.

  • 12. Data: 2010-05-07 15:10:32
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-05-06 18:29, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
    > opa] sa podobne ?
    >
    > MJ

    Zawsze widzialem, ze ta grupa jest magiczna ;)

    Zgadnijcie, kto sie dzisiaj do mnie odezwal?:)

    M.

  • 13. Data: 2010-05-09 22:20:29
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Mikołaj Jopczyński napisał:

    > Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
    > opa] sa podobne ?

    Wolność wyboru u mnie wygląda tak, że Netia nie jest u mnie upstramem
    bgp-owym od ok. 2 lat. Rok chodziło dobrze, potem zaczęli rzeźbić przy
    zagranicy w sposób, który w słowniku ludzi kulturalnych nie znajduje
    dostatecznie obelżywego określenia na takie postępowanie. Trzymam (jeszcze)
    z musu ich transmisje, które ostatnio rozpieprzyły się w drobny mak -
    działała warstwa 2, która ni cholery nie chciała nieść warstwy trzeciej z
    vlanami. Dostawaliśmy spazmów, żeby jakiś macher namaszczony przez Netię
    zjawił się i sprawdził konfigurację ICH routera po padzie zasilania. Przez 3
    dni nie doczekaliśmy się. Zatem jedną ręką narzeźbiłem urynę, co by zjepsuta
    netiana transmisja niosła _cokolwiek_ w layer3, drugą ręką natomiast
    podpisałem wypowiedzenie umowy.

    --
    Ślązak

  • 14. Data: 2010-05-16 15:42:57
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Zawsze widzialem, ze ta grupa jest magiczna ;)
    >
    > Zgadnijcie, kto sie dzisiaj do mnie odezwal?:)

    3s ?
    Chłopaki czytają grupę i reagują ;)

    Marcin

  • 15. Data: 2010-05-16 15:53:47
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-05-16 17:42, Marcin Kuczera pisze:

> [...]

    Nieeee :) Netia ....

    > 3s ?
    > Chłopaki czytają grupę i reagują ;)

    MM ostatnio zaczepil mnie na inetmitingu - czekam na jakis konkret z ich
    strony bo podobno sa po 2 (mojej) stronie miasta i dzieki temu cena ma
    byc rynkowa ;)

    M.