  • Data: 2010-05-06 16:29:19
    Temat: Netia na slasku..... tja...
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Od jakiegos roku mecze temat netii u siebie ;)

    Z racji tego, ze od poczatku (w zwiazku z bardzo malym moim zaufaniem do
    nich) miala sluzyc jako backup, niespecjalnie mi sie spieszylo, ale to
    co ostatnio sie dzieje, to juz przegiecie.

    Od prawie miesiaca czekam na oferte czlowieka, ktory na wizytowce ma
    napisane kierownik regionalny - sz.p. miroslaw dubiel.

    Troszeczke temat jest niepowazny, tym bardziej, ze w samej netii jest
    chyba jakas rywalizacja o klientow. Nie pamietam teraz nazwiska, jakis
    reseller netii przygotowal mi oferte, nawet chcial kopac swiatlo, ale
    jak okazalo sie, ze swiatlo mialoby biec od firmy, ktora w mojej okolicy
    ma czeste "awarie" odpuscilem i nagle pare dni po tym pan dubiel sobie o
    mnie przypomnial ;)

    Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
    opa] sa podobne ?

    MJ