  • Data: 2010-05-06 22:34:41
    Temat: Re: Netia na slasku..... tja...
    Od: "zeluq" <z...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    wm wrote:
    > Hmm, dotąd myślałem, że Dubiel już nie pracuje dla Netii. Przynajmniej
    > we Wrocławiu zastąpiła go Ewa Wojcik-Czech...

    Mialem z nim do czynienia jeszcze za czasow Futuro. W sumie gosc ok ale
    raczej nic nie mial do gadania. Zalatwic cos tez bylo ciezko. Ale to w calej
    Netii tak jest.
    Ciezko trafic na dobrego handlowca. A jak juz nawet sie taki znajdzie to
    przechodzi do konkurencji. W Exatelu mialem Krzysztofa Zietkiewicza, z tego
    co wiem to przeszedl do Astera. A szkoda bo wszystko mozna bylo szybko
    zalatwic. Teraz w Exatelu powiekszenie lacza (podpisanie papierkow) trwa 6
    tyg. heh.

    --
    zeluq