  • Data: 2010-05-09 22:20:29
    Temat: Re: Netia na slasku..... tja...
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użyszkodnik Mikołaj Jopczyński napisał:

    > Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
    > opa] sa podobne ?

    Wolność wyboru u mnie wygląda tak, że Netia nie jest u mnie upstramem
    bgp-owym od ok. 2 lat. Rok chodziło dobrze, potem zaczęli rzeźbić przy
    zagranicy w sposób, który w słowniku ludzi kulturalnych nie znajduje
    dostatecznie obelżywego określenia na takie postępowanie. Trzymam (jeszcze)
    z musu ich transmisje, które ostatnio rozpieprzyły się w drobny mak -
    działała warstwa 2, która ni cholery nie chciała nieść warstwy trzeciej z
    vlanami. Dostawaliśmy spazmów, żeby jakiś macher namaszczony przez Netię
    zjawił się i sprawdził konfigurację ICH routera po padzie zasilania. Przez 3
    dni nie doczekaliśmy się. Zatem jedną ręką narzeźbiłem urynę, co by zjepsuta
    netiana transmisja niosła _cokolwiek_ w layer3, drugą ręką natomiast
    podpisałem wypowiedzenie umowy.

    --
    Ślązak