  • 1. Data: 2009-07-29 12:05:31
    Temat: Netia Łódź, padła
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
    coś bardziej rozległego?

    --
    Sławek Lipowski

  • 2. Data: 2009-07-29 21:46:55
    Temat: Re: Netia Łódź, padła
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Sławek Lipowski wrote:
    > Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
    > coś bardziej rozległego?

    Była dziura w całości ruchu pomiędzy łódzką netią a resztą świata -
    przypuszczam, że to pochodna awarii z niedzieli (gdzie spora część netii w
    łodzi zdechła na ponad 4h) - może sprzęt wrócił z naprawy i podłączyli :)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 3. Data: 2009-07-29 22:39:13
    Od: K <...@...c>

    Sławek Lipowski pisze:
    > Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
    > coś bardziej rozległego?

    na pewno jesteś/cie klientem kluczowym, tak wiec posiadacie bezpośredni
    ogólnodostępny numer do technika bez przebijania sie przez menu
    infolinii i słuchania melodyjki. to naprawdę działa i po podaniu numeru
    klienta/nr ostatniej faktury/nipu/nazwy firmy można zgłosić problem.
    zakładam tez że jesteś osobą kontaktową lub znasz jej personalia i
    jesteś na tyle inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na polipie w
    sprawie rozpiętej radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.

  • 4. Data: 2009-07-30 08:05:52
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na polipie w sprawie rozpiętej
    > radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.

    niby masz racje ale:
    -my tez jestesmy niby kluczowi z wysokim sla
    -link /nie lodz a wawa/ do nas padl w piatek po poludniu
    -wiec procedurka szybka tel to techniki przy okazji do opiekuna
    -SOOnr1 - potwierdzamy problem i naprawiamy a my przypominamy o sla
    - po uplywie czasu gwarantowanej w sla naprawy tel znowu - SOOnr1-naprawiamy
    - i w tym stanie minal piatek, sobota, niedziela...
    - w pon burza co z tym sla skoro nie dziala - po interwencji u handlowca w
    pon w poludnie tel ze do nas jada
    - za chwile ze nie jada bo jednak na wezle zle
    -jeszcze 2x jechali i nie jechali
    - w koncu w pon po poludniu zadzialalo
    pokatnie od radiowcow dowiedzialem sie ze:
    -radiowcy mieli wpisane na karcie sla standart - 3 dni na naprawe
    - klneli po co ich wyslali skoro radio dziala
    - okazalo sie ze ktos w piatek niechcacy rozpial kanal w ATM i doszli do
    tego po tym jak radiowcy im powiedzieli ze radio dziala.....3 dni po czasie
    naprawy z sla
    - we wtorek tel od nich ze naprawili i zeby potwierdzic...
    a co najciekawsze - w netiaonline ta naprawa zostala zgloszona w
    poniedzialek i naprawiona w czasie sla - zycie....

    byla to druga taka przygoda z nimi
    od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
    gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka

  • 5. Data: 2009-07-30 08:15:56
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    a...@g...pl pisze:

    > niby masz racje ale:
    > (...)
    > byla to druga taka przygoda z nimi
    > od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
    > gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka

    Uwierz mi, z naszych doświadczeń wynika, że w Łodzi nie wygląda to ani
    trochę lepiej. :/

    --
    Sławek Lipowski

  • 6. Data: 2009-07-30 08:20:55
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Marcin Gryszkalis pisze:

> [...]
    > łodzi zdechła na ponad 4h) - może sprzęt wrócił z naprawy i podłączyli :)

    Dzięki za normalną wypowiedź. Co do niedzielnego padu, to jak
    najbardziej potwierdzam.

    --
    Sławek Lipowski

  • 7. Data: 2009-07-30 10:32:51
    Od: K <...@...c>

    a...@g...pl pisze:

> [...]
    >
    > byla to druga taka przygoda z nimi
    > od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
    > gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka

    mieliśmy ostatnio problem (światło, nie radio), obsrał im się switch w
    węźle ok. 0:30, naprawili o 11:00.
    niemniej jednak przyznasz chyba, że warto najpierw tam zadzwonić niż
    pytać o to tutaj?

  • 8. Data: 2009-08-01 18:52:18
    Od: <a...@g...pl>

    > niemniej jednak przyznasz chyba, że warto najpierw tam zadzwonić niż pytać
    > o to tutaj?

    mozna to pogodzic ;) - zadzwonic poczekac i pozalic sie grupie ze majac sla
    x czeka sie juz xxx czasu.. swoja droga przetestowalem kilka serwisow
    operatorow i narazie jedynie jakies konkretne informacje techniczne o awarii
    mialem kiedys /dlugo przed ich slynnymi padami/ z CDP wroclaw. a tak to
    raczej dezinformacje i ewidentne sciemnianie /mowie o technice a nie
    infolinii/ i podejscie jakby wszyscy ich klienci byli "technicznymi
    inaczej".

  • 9. Data: 2009-08-02 21:20:54
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    a...@g...pl pisze:

> [...]
    > CDP wroclaw. a tak to raczej dezinformacje i ewidentne sciemnianie
    > /mowie o technice a nie infolinii/ i podejscie jakby wszyscy ich klienci

    Osobiście mam jak najlepsze doświadczenia z ATM w Łodzi. Jeśli sa jakies
    problemy, wystarczy zwykle poczekać 2-3 minuty i ma się informację z
    wyjaśnieniami na mailu. Nie dość, że dostępny jest numer wprost do
    osoby, która coś wie, a nie tylko przyjmuje zgłoszenia, to jeszcze zdaża
    się, że to oni do nas dzwonią. :)

    Z CDP współpracowaliśmy, ale się ostatecznie rozstaliśmy, przy czym
    nigdy nie byliśmy ich jakimś kluczowym klientem. Tak naprawdę to gdy
    chcieliśmy być okazało się, że nie spełnią naszych oczekiwań, bo nie
    budują infrastruktury światłowodowej tak z założenia...

    --
    Sławek Lipowski