    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Neostrada+ - moje wrazenia
    Date: Wed, 17 Jul 2002 15:53:07 +0000 (UTC)

    Witajcie,

    Dzisiaj przeszedlem z Neostrady 256 na Neo+... Uczucia mam mieszane.

    Plusy :
    Transfer osiaga 60 kilobajtow na sekunde. Jest to wiec nie 2 x Neo 256,
    lecz 512 minus pasmo potrzebne do utrzymania transmisji. Calkiem niezly
    wynik.

    Minusy :
    Do zestawienia polaczenia potrzebna jest specjalna aplikacja bazujaca na
    PPPoE. TPSA dostarcza ja na plycie CD. Po instalacji w systemie pojawia
    sie wirt. karta sieciowa WAN/PPPOE/ADSL miniport. Do laczenia sluzy
    maly, szpetny interfejsik :-) Rzecz jasna polaczenie wyglada w systemie
    jak polaczenie modemowe, nie lokalne. Niestety jestem zmuszony uzywac Win98
    gdyz na W2K Professional w chwili instalowania PPOE (mniej wiecej w polowie
    paska postepu) wyskakuje niebieski ekran. Nigdy wczesniej podczas
    uzytkowania W2K przez poltora roku nie mialem niebieskiego ekranu. Adres IP
    jaki otrzymuje pochodzi z puli 80.50... i NIE posiada wpisu w revDNSie.
    Dodatkowo, programik ktory to wszystko konfiguruje strasznie miesza w
    rejestrach, czego skutkiem jest : dodanie tekstu na belce IE, dodanie
    przyciskow w IE, podmiana strony startowej na www.neostrada.pl. Aplikacja
    ta (przynajmniej na plycie, ktora otrzymalem) nie obskluguje Linuxa ani
    MacOs'ow.

    Pozdrawiam,
    Wojtek