  • Data: 2002-07-19 14:04:52
    Temat: Re: Neostrada+ - moje wrazenia
    Od: Skibbi <s...@c...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Piękniego dnia Thu, 18 Jul 2002 23:23:29 +0000 (UTC), persona MSZ
    naskorbał(a) następujący tekst:
    > Pod Linuxem wziąłem sobie Roaring Penguin PPPoE (www.roaringpenguin.com)
    > i działa bardzo ładnie. Przy starcie systemu podnosi link, przy
    > zamykaniu zrzuca automatycznie. Pod *BSD trzeba przekompilować ze źródła.

    A czy próbowałeś podzielić łącze za pomocą linuxa? Bo u mnie niby działa,
    ale FTP nie chodzi (łaczy się, ale nie ściąga), z pocztą jest podobnie :(

    \ | | | /\ -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=- /\
    \|/||\|\|\*\-=[http://temporary.down]=- -=[GG#30066]=-/*/