  • Data: 2002-07-17 21:27:48
    Temat: Re: Neostrada+ - moje wrazenia
    Od: Łukasz Lis <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Poplawski nabazgrał(a):
    (cuiach)
    > Czy udało się komuś zestawić połączenie korzystając z jakiegokolwiek
    > Linuksowego programu PPPoE? Może ta TPS-owa aplikacja wcale nie jest
    > potrzebna?
    >
    > Artur.

    Przed założeniem zwykłego Neo z braku informacji próbowałem to cholerstwo
    zainstalować, wszystko miałem gotowe tylko wpiąć i poprawić ew. błędy. No
    ale frytki okazało się, że jest na DHCP :P. W DSL-HOWTO jest opis jak toto
    zainstalować i lista klientów. Z dokumentu można wyczytać, że PPPoE jest
    złem absolutnym dla połączeń 24h i wprowadzono go żeby ułatwić życie... no
    zgadnijcie komu?

    --

    Pozdrufka,
    Łukasz Lis