eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNeostrada VDSL - cuda..Neostrada VDSL - cuda..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.d
    atemas.de!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "KarolW" <j...@j...kom>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Neostrada VDSL - cuda..
    Date: Sun, 1 Dec 2013 21:37:31 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 34
    Message-ID: <l7g6m5$djt$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: /hfO8eAgSwrmp8Cx8YASXQ.user.speranza.aioe.org
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656096
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Modem Sagem fast 3764 (nowy, dostarczony kilka dni temu) gubi ustawienia po
    każdym zaniku napięcia zasilającego. Trzeba od nowa wprowadzać nazwę i hasło
    użytkownika oraz konfigurować telefon VoIP (wprowadzać nr tel, nazwę i
    hasło).
    Dodatkowo zaobserwowałem, że:
    - po zaniku zasilania nazwa użytkownika (dla usługi neostrada) zawsze
    ustawia sie na rejestracja(malpa)neostrada.pl (lub jakoś podobnie) oraz coś
    pojawia się w polu hasło (jest wykropkowane)
    - dane dot konfiguracji VoIP (Linia 0) są za to całkiem puste
    - o dziwo hasło główne - do wejścia na stronę konfiguracji modemu -zostaje
    zapamiętane - tu nic się nie gubi.

    I teraz największa dla mnie ciekawostka. Identyczna sytuacja pojawiała się
    na "starej" neostradzie ze starym modemem (tzn LiveBox).

    Zastanawiam się i jedyne co mi do głowy przychodzi, to że Orange po
    restracie modemu spowodowanym zanikiem zasilania, wysyła jakaś defaultowa
    (startowa) konfiguracje, która z nieznanych mi przyczyn podmienia tą już
    istniejącą. (tylko dlaczego tak się dzieje?) Dodam, że restart wykonany za
    pomocą przycisku na modemie działa poprawnie, tzn zarówno internet i VoIP
    wstają poprawnie i bez kłopotów.
    Już całkiem na koniec, transfer (mierzony na WiFi) dochodzi do 28Mbit, wiec
    linia teoretycznie nie powinna być problemem.

    Orange oczywiście doradza tylko i wyłącznie reklamacje i wymianę modemu na
    nowy. Nie dopuszczają żadnej innej przyczyny....

    Mnie juz skonczyly się pomysły...
    Pozdr,
    Karol


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: