  • 1. Data: 2003-04-21 08:17:42
    Temat: Neo na firmę?
    Od: Savitch <t...@p...onet.pl>

    Czy jest możliwe założenie Neo+ tak, żeby rachunki były na firmę? Bo w
    regulaminie nie jest nic napisane na temat odbiorców (lub jestem ślepy),
    a coś słyszałem zarówno o Neo jak i SDI, że są jakieś jaja??

    Plizz help ;D

    Savitch
    --
    "Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale
    chcą znać kurs." (Dyonizy Hugo Steinhaus)

  • 2. Data: 2003-04-23 08:26:01
    Temat: Re: Neo na firmę?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Czy jest możliwe założenie Neo+ tak, żeby rachunki były na firmę? Bo w

    Tak. Platnikiem moze byc firma i na nia beda przychodzic FV.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel. / SMS: 602461806, http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2003-04-23 08:26:15
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Savitch w <b7v8s8$rf5$2@news.onet.pl> zeznal:
    > Czy jest możliwe założenie Neo+ tak, żeby rachunki były na firmę? Bo w
    > regulaminie nie jest nic napisane na temat odbiorców (lub jestem ślepy),
    > a coś słyszałem zarówno o Neo jak i SDI, że są jakieś jaja??

    nie ma nic, sdi ojciec ma na firme, masa kafejek pociska na sdi i neo
    nie ma rozroznienia czy kilent indywidualny czy biznesowy... Moze poza
    kolejnoscia zakladania.. (tak jest/bylo w czestochowie sdi w pewnym
    okresie sdi na osobe prywatna nie dawali bo nie, a na firme od reki)

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 4. Data: 2003-04-23 08:26:24
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako Savitch (t...@p...onet.pl) w
    <b7v8s8$rf5$2@news.onet.pl> wystukała:

    > Czy jest możliwe założenie Neo+ tak, żeby rachunki były na firmę? Bo w
    > regulaminie nie jest nic napisane na temat odbiorców (lub jestem ślepy),
    > a coś słyszałem zarówno o Neo jak i SDI, że są jakieś jaja??

    Mam SDI w firmie - bez jaj;) Chyba, że chcesz to łącze "udostępnić poza
    lokal" cokolwiek by to nie znaczyło... Wtedy - IDSL.

    pozdrawiam
    --
    Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl

  • 5. Data: 2003-04-24 08:45:21
    Od: t...@w...pdi.net

    adas <p...@a...w.stopce> wrote:

    > Mam SDI w firmie - bez jaj;) Chyba, że chcesz to łącze "udostępnić poza
    > lokal" cokolwiek by to nie znaczyło... Wtedy - IDSL.

    Albo SDI. Zakaz udostepniania jest w regulaminie Neostrady.

    > pozdrawiam
    > Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 6. Data: 2003-05-04 16:57:32
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule b8667e$iuo$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a) Użytkownik z adresu <t...@w...pdi.net> napisał(a):

    > Zakaz udostepniania jest w regulaminie Neostrady.

    To juz chyba kazdy wie, a jak jest w praktyce? :)

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644

  • 7. Data: 2003-05-05 07:05:18
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    tHe mRuWa wrote:
    > W artykule b8667e$iuo$...@n...news.tpi.pl,

    > To juz chyba kazdy wie, a jak jest w praktyce? :)

    Witam,

    tyle z tym problemu widze na grupach:

    1) jezeli siedziba firmy sklada sie z np: 10 pokoi to normalnie mozna
    zrobic na tym LANa i udostepnic :) (nie wykracza poza lokal).
    2) mieszkanie prywatne - lokal to np: 3 pokoje - robisz LANa i
    udostepniasz - nie wykracza poza lokal -> wiec jest OK.

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2003-05-06 11:07:02
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule b9424l$9hj$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a) SzYmOn z adresu <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał(a):

> [...]
    > 2) mieszkanie prywatne - lokal to np: 3 pokoje - robisz LANa i
    > udostepniasz - nie wykracza poza lokal -> wiec jest OK.

    to wiem, ale bardziej interesowala mnie sprawa wyprowadzenia tego
    lacza przez osobe prywatna poza lokal, ale jak sie zastanowic to chyba
    jeszcze za malo czasu uplynelo zeby mozna bylo cos powiedziec :((

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644

  • 9. Data: 2003-05-06 12:39:56
    Od: "tk" <t...@o...pl>

    > to wiem, ale bardziej interesowala mnie sprawa wyprowadzenia tego
    > lacza przez osobe prywatna poza lokal, ale jak sie zastanowic to chyba
    > jeszcze za malo czasu uplynelo zeby mozna bylo cos powiedziec :((

    W regulaminie jest zakaz, w praktyce nigdzie nie skorzystano z tego zapisu
    regulaminu.
    Formalnie TPSA moze wypowiedziec przez to umowe.

    pozdrawiam
    tk

  • 10. Data: 2003-05-07 09:18:35
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule b988u1$lrr$...@a...dialog.net.pl,
    niejaki(a) tk z adresu <t...@o...pl> napisał(a):

    > W regulaminie jest zakaz, w praktyce nigdzie nie skorzystano z tego
    > zapisu regulaminu.
    > Formalnie TPSA moze wypowiedziec przez to umowe.

    wypowiedziec jak wypowiedziec, gorzej ze moze wlepic kare :(

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644