  • 1. Data: 2003-04-19 18:34:49
    Temat: ICPNET Poznan
    Od: "Witold Kukwisz" <v...@p...onet.pl>

    Czy ktos ma jakies doswiadczenia z Icpnetem w Poznaniu ?

    Pozdrawiam
    vivid

  • 2. Data: 2003-04-23 08:27:43
    Temat: Re: ICPNET Poznan
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Witold Kukwisz wrote:
    > Czy ktos ma jakies doswiadczenia z Icpnetem w Poznaniu ?

    Ogólnie - jest OK. Aczkolwiek, przed ostatnią przebudową sieci było
    jeszcze lepiej - teraz faktycznie sa takie tranfery, jak masz na
    umowie. Poprzednio potrafiło być w ramach pol34 2x tyle, co na umowie.
    Z negatywów:
    - trochę maja chyba bajzel w papierach - mnie i kilku znajomym
    zdarzały sie bezpodstawne sciecia z windykacja naleznosci,
    powyjaśniało sie jednak wszystko po jakims czasie;
    - mi zdarzaja sie sporadyczne zwisy modemu, mimo, ze mam zamówione
    stałe IP po resecie modemu IP sie zmienia. Reklamowałem - czekam na
    odzew.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 3. Data: 2003-04-23 21:40:08
    Od: "Miles" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <s...@d...kosza.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3EA51A99.3010307@do.kosza.com.pl...
    > - mi zdarzaja sie sporadyczne zwisy modemu, mimo, ze mam zamówione
    > stałe IP po resecie modemu IP sie zmienia. Reklamowałem - czekam na
    > odzew.

    Sporadyczne? chyba sobie zartujesz modem napier....la diodami jak na
    dyskotece nadajac morsem co 15 min ze ma zwis.....
    A poza tym wszystko jest tak sobie

    --
    Pozdrowionka MiLe5 aska Qui- Gon Jinn
    gg 2386343 icq 171173896 or mail: m...@n...wp.pl

  • 4. Data: 2003-04-24 21:33:30
    Od: "Witold Kukwisz" <v...@p...onet.pl>

    A jak wyglada z opoznieniami; z tego co sprawdzalem to bramka z tpsa jest
    czasami troche przypchana i gina pakiety (tak to przynajmniej wyglada jak
    puszczam traca od siebie z SDI). Jakie sa czasy odpowiedzi na pingi do
    serwerow www onetu, wp, gazety, i innych popularnych serwisow. Jak wyglada z
    wyjsciem z swiat?

    Pozdrawiam - vivid

    Użytkownik "Miles" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozdrowionka MiLe5 aska Qui- Gon Jinn
    > gg 2386343 icq 171173896 or mail: m...@n...wp.pl
    > -[Mechanical Intelligent Lifeform Engineered for Sabotage]-
    howuser&userid=9647392

  • 5. Data: 2003-04-26 21:10:03
    Od: Wojciech Strzelecki <f...@m...put.poznan.pl>

    On Wed, 23 Apr 2003, Tomasz Slaski wrote:

    > Ogólnie - jest OK. Aczkolwiek, przed ostatnią przebudową sieci było
    > jeszcze lepiej - teraz faktycznie sa takie tranfery, jak masz na
    > umowie. Poprzednio potrafiło być w ramach pol34 2x tyle, co na umowie.

    Nadal transfer w sieci wewnetrznej i z sieci POL34 jest podwojny.

    W.

  • 6. Data: 2003-04-29 05:57:05
    Od: "Miles" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Strzelecki" <f...@m...put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości
    .math.put.poznan.pl...

    > Nadal transfer w sieci wewnetrznej i z sieci POL34 jest podwojny.

    Od swiąt wielkanocnych podwójny transfer został dopiero przywrócony....po
    długim czasie co dajało sie odczuć użytkownikom ....moze lepiej nie
    zaczynajmy tu dyskusji p. fanthom lub moze powiem tak panie Adminie

  • 7. Data: 2003-05-01 17:42:20
    Od: Wojciech Strzelecki <f...@m...put.poznan.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, Miles wrote:

    > Od swiąt wielkanocnych podwójny transfer został dopiero przywrócony....po
    > długim czasie co dajało sie odczuć użytkownikom ....moze lepiej nie

    dlugi czas dotyczyl TYLKO KOMY.

    W.

  • 8. Data: 2003-05-03 11:21:24
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 Witold Kukwisz wrote:

    > Czy ktos ma jakies doswiadczenia z Icpnetem w Poznaniu ?

    Generalnie pozytywne choć parę miesięcy temu było wyraźnie szybciej.
    Zwisy modemu po zmianie na stałe IP praktycznie się nie zdarzają a
    wcześniej bywały bardzo rzadko. Ostatnio tylko sygnał raz spadł poniżej
    65 dB.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 9. Data: 2003-05-08 10:15:16
    Od: "Just" <j...@t...pl>

    Zalezy od dzielnicy (operatora kablowki?).
    Wczesniej mieszkalem na Winogradach, kablowka WTK.
    Zenada
    Pingi juz od 2-3 hopa praktycznie nie schodzily ponizej 1500-2000 (sic!)

    I do tego 20% lostow.
    Ale lacze jak sie transfer rozpedzil ;) osiagalo nominalna, obiecana
    wartosc.
    Podejrzewam ze na tym mega blokowisku duzo ludzi moglo miec inet i stad to
    przeciazenie
    juz na poziomie sieci lokalnej.

    I jeszcze jedna ciekawa cecha - czasem siedzialem w nocy i przez kilka dni z
    rzedu
    z zadziwiajaca regularnoscia o 2 lub 3 w nocy (nie pamietam dokladnie)
    nagle lacze sie zapychalo na 2-3 godziny na amen.

    Zupelnie jakby jakis 'sympatyczny' admin wlaczal obcinanie pasma dla
    uzytkownikow.
    Moze mu sie zle sciagaly filmy XXX i MUSIAL cos z tym zrobic :-P
    Chyba ze nastapila zbiorowa psychoza i wszyscy uzytkownicy w sieci wstawali
    na komende
    o 3 w nocy i odpalali mass dowloadery.
    Nie zebym sie czepial ale wszystko ma swoja przyczyne, moze macie jakies
    inne pomysly ?

    Teraz obsluguje mnie kablowka KOMA, przenioslem lacze - swoja droga 120 za
    przeniesienie
    lacza to rozboj, ale coz ICP jest praktycznie monopolista wiec moze.

    I jest si.
    Pingi na zewnatrz od 10-60, bez strat.
    Po postawieniu sobie paru proxy w odpowiednich miejscach (pol34) mozna
    calkiem przyjemnie
    biegac... no nie raczej maszerowac po sieci.

    Tylko DROGO!!!

    za 256kbit place 190PLN + 20(sic!) za stale IP

    pozdro
    Just

  • 10. Data: 2003-05-09 07:08:14
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > Tylko DROGO!!!
    >
    > za 256kbit place 190PLN + 20(sic!) za stale IP

    rozboj w bialy dzien przy dzisiejszych cenach tpsa ;]