  • 31. Data: 2018-06-11 18:21:36
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 22:46, r...@k...pl pisze:

    > A ja tak.

    Ale co tak?
    Powiadamiał Cię o każdym radarze?

    > I nie przypominam sobie żadnej pominiętej stacjonarki.

    A ja tak.
    Głównie dlatego, że nie ufam testowanym nowościom i w tle zawsze działał
    yanosik.

    Nie raz zdarzało się, że yanosik sygnalizuje kontrolę, a Rysiek nie.
    Ze stacjonarnym również się zdarzyło - to przelało czarę goryczy,
    odinstalowałem badziew jako niepotrzebny.

  • 32. Data: 2018-06-11 18:22:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 22:38, r...@k...pl pisze:

    > Bzdura. Używałem AM ze 100 lat albo i dłużej.
    > Traffic jest tam słaby.

    Na razie nie zawiódł mnie ani razu.
    Pokazuje mniej więcej to samo co NE (przynajmniej gdy porównuję
    zaplanowane trasy na kompie przed wyjazdem).

  • 33. Data: 2018-06-11 18:29:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 22:47, Marek S pisze:

    > Przecież pisałem o Google jeszcze. Nie znam innych darmowych.
    > Porównujemy NE do darmowych.

    Nie - bo NE nie jest darmowy.
    Osobiscie porównuję do płatnych, offlinowych (choć z onlinowym
    traffikiem), wspomaganych yanosikiem w tle w kwestii suszarek.

    NE wymięka niestety.
    Szkoda, bo też wolałbym jeden program, który ma wszystko.

    > Ona nie jest bezpłatna.

    NE też nie.
    Koszty są zbliżone.

    >Po drugie jak może być lepsza skoro "tak robi"?

    Rozumiem, że jakby "tak nie robiła" to czepiłbyś się, że nie robi? ;-)

    > Dla mnie również. Dlatego równolegle używam Yanosika jak pisałem.
    > "Antyradar", czyli ostrzeżenie o pomiarze prędkości to co innego niż
    > zdarzenia. Zdarzenia to: był wypadek, zepsuło się auto itp.

    A dla mnie to wszystko co yanosik pokazuje.

    > Nie rozumiem jeszcze ostatniego zdania. Wynika z niego, że skoro
    > Yanosika używasz to NE już nie możesz.

    Nie.
    Napisałem, że tą samą funkcjonalność posiadają lepsze programy
    (offlinowe), więc wolę takie.

    > Jeszcze sprostowanie: mi robi różnicę czy do domu jadę 35 minut czy 2h.
    > Bo mniej więcej taka jest różnica gdy na obwodnicy dojdzie do byle
    > stłuczki.

    Jasne.
    Ale nie tylko NE potrafi ominąć taki korek.
    AM np. również.
    Przetestowałem to praktyce przy wypadku na A2 w Poznaniu.
    Zdziwiłem się, że pociągnęła mnie przez miasto, pewnie gdyby nie cb to
    bym nie posłuchał i pojechałbym obwodnicą.

    Przypomnę też iż mój wątek na temat wyboru nawigacji powstał

    Jak większość programów w tej cenie.

  • 34. Data: 2018-06-11 18:31:02
    Temat: Re: NaviExper
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-06-2018 o 08:19, abn140 pisze:
    > ok to ja z innej beki.
    > o ile te navi jakos dzialaja, to po zeszlorocznej wycieczce do francji
    > uznalem ze umiejetnosc objechania tam platnych autostrad oddziela mezczyzn
    > od chlopcow w zakresie navi...
    > po zapodaniu takich warunkow dziewczynki wyczyniaja istne cuda.
    > skonczylo sie na imporcie do osmand trasy wyznaczonej z palca...
    > no dobra. bylo minelo.
    > ale pytanie pozostaje.
    > jaka navi potrafi dobrze to zrobic?

    I-go.
    Ale z kolei nie ma wyznaczania tras z wykorzystaniem danych o czasie
    przejazdu z traffika.
    Co najwyżej objazdy w przypadku zgłoszonej blokady drogi, albo
    spowolnienia ruchu.

    Do tego potrafi wykluczyć płatne winietką od płatnych za przejazd i
    odwrotnie.

  • 35. Data: 2018-06-11 21:00:05
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 11 Jun 2018 08:19:31 +0200, "abn140" <a...@g...com>
    wrote:

    >widzial ktos?

    I-Go Primo Truck.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 36. Data: 2018-06-11 21:07:34
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 10 Jun 2018 22:38:37 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,

    Na stałe z NE jeżdżę od około 4 lat. Albo nawet dłużej. Nie spotkałem
    się z przypadkiem braku stacjonarnego FR w tym programie. Ale co ja
    tam wiem, widocznie za krótko jeżdżę.

  • 37. Data: 2018-06-11 23:20:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-11 o 18:29, Cavallino pisze:

    > Nie - bo NE nie jest darmowy.
    > Osobiscie porównuję do płatnych, offlinowych (choć z onlinowym
    > traffikiem), wspomaganych yanosikiem w tle w kwestii suszarek.

    Po pierwsze wątek jest o NE a po drugie odnoszę się do moich słów:

    " Jeśli ktoś decyduje się na Naviexpert zamiast jakiejś darmowej wersji
    typu Yanosik czy Google, to jest świadomy korzyści jakie osiągnie"

    skomentowanych przez Ciebie jako:

    "Tyle że to nie jest dobry produkt.
    Może w niektórych aspektach jest lepszy od darmowych, ale w tych
    zasadniczych jest dużo gorszy. "

    Trzymajmy się więc Twojej tezy i nie wprowadzajmy zamieszania. Więc
    reasumując jest jak napisałem: porównujemy NE do darmowych.

    > NE wymięka niestety.
    > Szkoda, bo też wolałbym jeden program, który ma wszystko.

    Niestety tylko Yanosik się liczy w kwestii suszarek. Też mnie wk.. to,
    że muszę 2 aplikacje odpalać szczególnie, że Yanosik ma w sobie
    nawigację. No ale cóż, oni mają swoje własne strategie rynkowe więc nie
    bardzo przejmują się użytkownikami.

    > Rozumiem, że jakby "tak nie robiła" to czepiłbyś się, że nie robi? ;-)

    Nie... pytam o to w czym jest lepsza bo nie zrozumiałem co miałeś na
    myśli. Z jednej strony piszesz, że robi takie same fuckupy a z drugiej,
    że jest lepsza. Więc pytam o doprecyzowanie tej sprzeczności - o ile w
    ogóle musimy dyskutować o innych płatnych, które nie są przedmiotem
    dyskusji.

    > A dla mnie to wszystko co yanosik pokazuje.

    Ok, to mammy uzgodnione różnice nazewnictwa.

    > Jasne.
    > Ale nie tylko NE potrafi ominąć taki korek.
    > AM np. również.

    Być może - ale nie rozmawiamy o innych płatnych. AM nie znam i nie
    wypowiadam się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 38. Data: 2018-06-11 23:46:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-11 o 08:41, J.F. pisze:

    > Zaczalem sie Y przygladac po poprzedniej dyskusji - i faktycznie
    > pokazywanie u niego lezy.
    > Na starej mapie jest nawet niezle, ale tylko na wyznaczonej trasie.

    Ja jak koń zaprzęgowy podążam z pracy do domu i na odwrót. Na ciągle tej
    samej trasie, na której warunki zmieniają się o 180 stopni w godzinach
    7-9 i 15-17, Yanosik na starej mapie praktycznie konsekwentnie zawodzi.
    Są dwa objazdy do głównej trasy, jest droga równoległa do obwodnicy.
    Yanosik w zasadzie nigdy nie pokazał mi lepszego wariantu w danej chwili
    czasu.

    > Wyznacza ... chyba w miare dobrze, bez floty aut to sie nie dowiem.

    Tak się składa, że mam oczy i widzę. Ulice są równoległe w w/w miejscach
    i jedną widać z drugiej. Żadna flota nie jest potrzebna. Jak nawigacja
    wpier... mnie w korek to nie mam jak zmienić trasy. Mogę jedynie machać
    szczęśliwcom jadącym alternatywną trasą. Przy NE to mi machają.

    > Ale jakos coraz szybciej reaguja na zmiany.

    Nie zaprzeczę i nie potwierdzę. Dla mnie Google to twór egzystujący obok
    rzeczywistości. Nie tylko w zakresie nawigacji. Oni w ogóle jacyś
    odjechani są.Spróbuj zapytać się odnośnie Androida o cokolwiek. Mimo iż
    jest oficjalny kanał, to 1.5 roku czekam na odpowiedź :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 39. Data: 2018-06-13 18:31:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jun 2018 18:22:58 +0200, w <pfm7ku$b5e$3@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Na razie nie zawiódł mnie ani razu.
    > Pokazuje mniej więcej to samo co NE (przynajmniej gdy porównuję
    > zaplanowane trasy na kompie przed wyjazdem).

    :D
    Przed wyjazdem to sobie możesz...

  • 40. Data: 2018-06-13 18:32:21

    Mon, 11 Jun 2018 18:29:03 +0200, w <pfm80c$bmp$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > NE wymięka niestety.
    > Szkoda, bo też wolałbym jeden program, który ma wszystko.

    Nawet użytkownicy AM przyznają (jestem na forum AM), że traffic w AM jest
    słabiutki, więc bajki musisz opowiadać w innym towarzystwie.