    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Date: Mon, 11 Jun 2018 23:20:52 +0200

    W dniu 2018-06-11 o 18:29, Cavallino pisze:

    > Nie - bo NE nie jest darmowy.
    > Osobiscie porównuję do płatnych, offlinowych (choć z onlinowym
    > traffikiem), wspomaganych yanosikiem w tle w kwestii suszarek.

    Po pierwsze wątek jest o NE a po drugie odnoszę się do moich słów:

    " Jeśli ktoś decyduje się na Naviexpert zamiast jakiejś darmowej wersji
    typu Yanosik czy Google, to jest świadomy korzyści jakie osiągnie"

    skomentowanych przez Ciebie jako:

    "Tyle że to nie jest dobry produkt.
    Może w niektórych aspektach jest lepszy od darmowych, ale w tych
    zasadniczych jest dużo gorszy. "

    Trzymajmy się więc Twojej tezy i nie wprowadzajmy zamieszania. Więc
    reasumując jest jak napisałem: porównujemy NE do darmowych.

    > NE wymięka niestety.
    > Szkoda, bo też wolałbym jeden program, który ma wszystko.

    Niestety tylko Yanosik się liczy w kwestii suszarek. Też mnie wk.. to,
    że muszę 2 aplikacje odpalać szczególnie, że Yanosik ma w sobie
    nawigację. No ale cóż, oni mają swoje własne strategie rynkowe więc nie
    bardzo przejmują się użytkownikami.

    > Rozumiem, że jakby "tak nie robiła" to czepiłbyś się, że nie robi? ;-)

    Nie... pytam o to w czym jest lepsza bo nie zrozumiałem co miałeś na
    myśli. Z jednej strony piszesz, że robi takie same fuckupy a z drugiej,
    że jest lepsza. Więc pytam o doprecyzowanie tej sprzeczności - o ile w
    ogóle musimy dyskutować o innych płatnych, które nie są przedmiotem
    dyskusji.

    > A dla mnie to wszystko co yanosik pokazuje.

    Ok, to mammy uzgodnione różnice nazewnictwa.

    > Jasne.
    > Ale nie tylko NE potrafi ominąć taki korek.
    > AM np. również.

    Być może - ale nie rozmawiamy o innych płatnych. AM nie znam i nie
    wypowiadam się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek