  • 1. Data: 2010-08-31 08:45:00
    Temat: Naprawa kurtki
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Czesc,
    Ktos sie orientuje gdzie w Wawie lub okolicach naprawic kurtke (chodzi o
    naszycie laty z cordury lub podobnego) na rekaw po szlifie?
    Kurtka ma nie wypinana membrane wiec trzeba by ja pewnie delikatnie wyciac
    czy cos a potem podkleic czy jakos tak, w kazdym razie trudniejsza sprawa :)

    doomin
    VTR porysana
    KTM takze

  • 2. Data: 2010-08-31 09:54:25
    Temat: Re: Naprawa kurtki
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    Ja naprawiałem kurtkę alpinestar-a jak mi mój wtedy młody zjadł pół
    rękawa w firmie na ul. Przewodowej numeru nie pamiętam.
    To firma która szyje kurtki motocyklowe oraz spodnie i zajmują się
    również naprawami :) śladu nie ma. Podaje nr. tel 022 872 43 24 .
    Poza tym cena za usługę byłą bardzo sensowna.

    pozdrawiam

    Kurczak
    W-wa Ursynów
    GSR 600 r. 2007