  • 21. Data: 2012-07-25 22:19:11
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-25 01:31, *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać
    > wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej.
    >
    > Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    > substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

    Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2012-07-25 22:42:35
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak":

    > Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

    Temat jest jakiś tabu?

    --
    Jorg

  • 23. Data: 2012-07-25 22:46:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jorg,

    Wednesday, July 25, 2012, 10:42:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Temat jest jakiś tabu?

    Z jakiej choinki się urwałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-07-25 22:50:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek Ptak

    > Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

    Plonknij się w głowę, ptasi mużdżku. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2012-07-25 22:56:23
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz":

    > Hello Jorg,
    >
    > Wednesday, July 25, 2012, 10:42:35 PM, you wrote:
    >
    > [...]

    > Z jakiej choinki się urwałeś?

    Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzieć?

    --
    Jorg

  • 26. Data: 2012-07-26 00:46:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-25 22:42, *Jorg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Temat jest jakiś tabu?

    W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji
    o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę to.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 27. Data: 2012-07-26 00:57:37
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-25 01:31, to pisze:
    > Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    > substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

    Nie. Ale może być kojarzona z reklamą społeczną (z pieniędzy UE)
    promującą spożywanie pstrąga http://www.terazpstrag.pl

  • 28. Data: 2012-07-26 01:04:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek Ptak

    > W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji
    > o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę
    > to.

    Symbol chrześcijaństwa kojarzy Ci się z klockiem? Obrażasz moje uczucia
    religijne!

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2012-07-26 01:05:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Excite

    > Nie. Ale może być kojarzona z reklamą społeczną (z pieniędzy UE)
    > promującą spożywanie pstrąga http://www.terazpstrag.pl

    Tfu! Szatanizm zakrada się nawet do firm rybnych!

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2012-07-26 01:06:09
    Od: to <t...@i...pl>