  • 1. Data: 2010-12-14 23:54:49
    Temat: Najlepszy laptop do 2tyś, 15.6", klawisze numeryczne
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Jakiego laptopa obecnie polecicie? Na Skąpcu widzę, że ceny poszły
    troszkę w dół (może mi się wydaje) i biorąc pod uwagę właśnie to źródło
    zakupu, jaki mam wybrać laptop?
    - cena do 2tyś
    - matryca 15.6"
    - klawisze numeryczne
    - system bez znaczenia
    - reszta jak najlepsza :)

    Serdeczne dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-12-15 11:04:55
    Od: "Christoph" <k...@g...de>

    ogladalem ostatnio statystyke usterkowosci laptopow w dwa,cztery lata po
    zakupie
    co pamietam, najmniej psuja sie asusy, samsungi potem cos dell sony , po
    drugiej stronie czyli najwiekszy odsetek zepsutych HP i chyba acer, choc
    tego nie jestem pewny
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-15 12:21:50
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Christoph" <k...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > co pamietam, najmniej psuja sie asusy, samsungi potem cos dell sony , po
    > drugiej stronie czyli najwiekszy odsetek zepsutych HP i chyba acer, choc

    Co do HP potwierdzam. Kable zasilacza naprawiam co dwa miesiące
    Pozostałe rzeczy sprawdzone w (czasami) ekstremalnych warunkach
    Wszystko OK.

    Artur(m)

  • 4. Data: 2010-12-15 14:46:06
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Artur(m) napisał:

    > Użytkownik "Christoph" <k...@g...de> napisał w wiadomości
    >
    > Co do HP potwierdzam.

    Dolaczam sie. Dwa lata domowego uzytku, klawiatura sie sypie, obudowa
    sie ukruszyla, USB przestalo dzialac, nagrywarka tak samo, kamera padla,
    bateria ledwie zipie, ... ogolnie jakby byl biodegradowalny - zamienia
    sie w pyl... ;)

  • 5. Data: 2010-12-15 14:57:15
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-12-15 15:46, Mateusz pisze:

> [...]
    > sie ukruszyla, USB przestalo dzialac, nagrywarka tak samo, kamera padla,
    > bateria ledwie zipie, ... ogolnie jakby byl biodegradowalny - zamienia

    Ja za to byłem bardzo zadowolony z mojego HP-ka (intensywne używanie,
    głównie w domu). Niestety, łatwo się nagrzewał i któregoś razu jak
    jechałem w nieklimatyzowanym samochodzie i włączyłem grę, coś się stało
    z kartą graf. i od tego czasu gry mi zawieszały kompa ;)
    Ale ogólnie byłem zadowolony...

  • 6. Data: 2010-12-15 15:33:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 13:21:50 +0100, Artur(m) napisał(a):

> [...]
    >
    > Co do HP potwierdzam. Kable zasilacza naprawiam co dwa miesiące
    > Pozostałe rzeczy sprawdzone w (czasami) ekstremalnych warunkach

    Nigdy wiecej HP!
    A co do serwisu HP, czyli firmy Anovo, to porazka...
    Wyslalem lapka, bo sie grzal.
    Od tego momentu nie dzialalo gniazdo sluchawek.
    W miedzyczasie skonczyla sie gwarancja, wiec go rozebralem i sie
    okazalo, ze tasma od panelu audio nie byla podlaczona...
    NIEGDY WIECEJ HP I ANOVO!
    Niech czytajacy wezma nasze wypowiedzi do serca.

    BTW, jestem obecnie posiadaczem Samsunga R590 na i5 i musze przyznac,
    ze nic sie nie grzeje, wentylator cichy i rzadko sie wlacza. Normalnie
    wypas.

  • 7. Data: 2010-12-16 07:43:31
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > w dół (może mi się wydaje) i biorąc pod uwagę właśnie to źródło zakupu,

    Ja mam Dell Studio 1555, ale chyba nie ma już w ofercie, rok temu kupowany
    za 1950zł. Nie ma bloku numerycznego, ale chyba Inspiron ma.
    Za to Studio ma napęd szczelinowy i kartę ATI4750. W pracy mam Samsunga R530
    za jakieś 1900zł z Win7 64bit i też ok, ma blok numeryczny.
    Mam też Acera e725 za 1599zł z win7 kupiony rok temu, ale tam jest grafika
    zintegrowana na intelu i nie ma HDMI, ale ma blok numeryczny. :-)
    W Dell gwarancja na drugi dzień roboczy działa, bo sprawdzałem na innym
    laptopie Della (Studio 1737) jak padł dysk na drugi dzień kurier przywiózł
    nowy, tyle, że samemu trzeba wymienić. :-)
    Ale w HP jest tak samo, przysyłają nowy dysk i później odsyła się stary,
    trzeba samemu sobie wymienić, ale instrukcja jest na ich stronie.

  • 8. Data: 2010-12-16 08:21:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukruszyla, USB przestalo dzialac, nagrywarka tak samo, kamera padla,
    > bateria ledwie zipie, ... ogolnie jakby byl biodegradowalny - zamienia sie

    Co do reszty HP (oprócz opisanego katastrofalnego kabla zasilającego)
    nie mam za dużo problemów a bateria (hpNx7300)
    do dziś umożliwia obejrzenie prawie całego filmu (bateria 3.5 roku)

    Artur(m)