  • 1. Data: 2010-12-15 16:57:07
    Temat: Dell sx260
    Od: free <j...@o...lp>

    Zastanawiam się nad kupnem polizingowego Della sx260. Zastosowanie
    intetnet, skype, pasjans.
    Zdaję sobie sprawę z jego "laptopowatości" (HDD, DVD), ale odpowiadają
    mi jego rozmiary.
    Warto się w niego pchać? Jeśli nie, to co innego (budżet max. 300zł z
    przesyłką).

    Jan

  • 2. Data: 2010-12-15 17:56:05
    Temat: Re: Dell sx260
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik free napisał:
> [...]
    > mi jego rozmiary.
    > Warto się w niego pchać? Jeśli nie, to co innego (budżet max. 300zł z

    Jeżeli nie jest to TA "felerna" seria (ale to chyba były 280 nie 260 z
    "puchnącymi" kondensatorami) to pewnie się nada...

    W.P.

  • 3. Data: 2010-12-15 17:59:20
    Od: free <j...@o...lp>

    On 10-12-15 18:56, W.P. wrote:
    > Jeżeli nie jest to TA "felerna" seria (ale to chyba były 280 nie 260 z
    > "puchnącymi" kondensatorami) to pewnie się nada...
    Ale to w GX te kondensatory puchły chyba...?

    --
    Jan

  • 4. Data: 2010-12-15 19:30:07
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-15 18:59, free pisze:
    > Ale to w GX te kondensatory puchły chyba...?

    mam tego sx260, cichy, p4 2,6 512
    chodzi ładnie

  • 5. Data: 2010-12-16 01:38:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-15 20:30, Jawi pisze:

    > mam tego sx260, cichy, p4 2,6 512
    > chodzi ładnie

    W sx260 wymieniałem już kondensatory, ale sprzęt chodzi już ponad dwa
    lata bez awaryjnie po naprawie, także nie ma co się bać, ile to
    kondensatory kosztują...

  • 6. Data: 2010-12-16 17:15:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-12-15 17:57, free pisze:
> [...]
    > mi jego rozmiary.
    > Warto się w niego pchać? Jeśli nie, to co innego (budżet max. 300zł z

    Ja jestem zadowolony, pochodził ze 2 lata a teraz wymieniony na
    poleasingowego optiplex 745 trafił pod telewizor plazmowy gdzie z
    darmową aplikacja MediaPortal ma przed sobą długi żywot odtwarzarki mp3,
    jpg i wszelkich filmów SD że o internecie nie wspomnę. Wbrew obiegowym
    opiniom kiedy procesor nie jest mocno obciążony komputer jest bardzo cichy.

  • 7. Data: 2010-12-27 22:43:10
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszelkich filmów SD że o internecie nie wspomnę. Wbrew obiegowym opiniom
    > kiedy procesor nie jest mocno obciążony komputer jest bardzo cichy.

    ten 745 bardzo fajny sam kiedy sie jemu przygladalem w necie, mozesz napisac
    cos wiecej o nim

    co do sx260 niestety mi zasilacz polecial i musze kupic, ale strasznie sa
    drogie
    macie jakis paten by zastosowac dysk sata a nie ata?