  • 1. Data: 2010-12-14 09:27:01
    Temat: HP ; trzy mrugniecia czerwona dioda
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Siadl mi stary komp HP D530. Objawy : nie wlacza sie tylko mruga trzy razy
    czerowna dioda. Nie moge znalezc w sieci co to znaczy, a nie mam ani jednego
    elementu na podmiane.
    co padlo ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-12-14 11:19:36
    Temat: Re: HP ; trzy mrugniecia czerwona dioda
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-14 10:27, Fantom pisze:
    > Siadl mi stary komp HP D530. Objawy : nie wlacza sie tylko mruga trzy
    > razy czerowna dioda. Nie moge znalezc w sieci co to znaczy, a nie mam
> [...]

    słabo szukasz:

    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Doc
    ument.jsp?objectID=c00274415

  • 3. Data: 2010-12-14 11:22:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-14 12:19, Nex@pl pisze:

    > słabo szukasz:
    >
    > http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Doc
    ument.jsp?objectID=c00274415

    Standardowo polecam w takich przypadkach wyczyścić sobie styki ram
    izopropanolem (są w sprayu za jakieś 10pln) no i ten nieszczęsny
    procesor tez :)

    Jak nie pomoże to sie upalił pewnie.