  • 51. Data: 2012-06-03 10:54:52
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 00:42, $heikh el $hah pisze:

    > Święta prawda. Raz bym Cię (grzecznościowo, bo Cię kojarzę od kilku
    > ładnych lat) przewiózł po mieście odblokowanym skuterem i byś miał mokro
    > w gaciach. ;)

    Dziekuje, wole jezdzic motocyklami. Ale ciagle nie odpowiedziales na
    pytanie czy masz motocykl. Bo skuter 2T, przez grzecznosc i wrodzona
    kulture osobista, delikatnie przemilcze.

    > PS - Wrzuć czasami na luz.

    To Ty wyzywasz tu ludzi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 52. Data: 2012-06-03 10:55:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 00:46, $heikh el $hah pisze:

    > K-wa, a miałem cię za jednego z inteligentniejszych na tej grupie.
    > Zabrakło raz oleju w dozowniku, więc wlałem takiego od piły spalinowej.
    > Jechał kilka km, po czym zaczynał się dusić i stawał. Świeca czarna.
    > Odłączyłem dozownik, wlałem mieszankę i uzdrowiłem.

    Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

  • 53. Data: 2012-06-03 11:03:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 10:54, Kuczu pisze:

    > Dziekuje, wole jezdzic motocyklami. Ale ciagle nie odpowiedziales na
    > pytanie czy masz motocykl. Bo skuter 2T, przez grzecznosc i wrodzona
    > kulture osobista, delikatnie przemilcze.

    Mam motocykl, ale zabytkowy. Czasami, w niedziele, zdarza mi się przy
    nim posiedzieć, ale szybko nie będzie gotowy.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 54. Data: 2012-06-03 11:54:47
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 10:55, Kuczu pisze:

    > Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

    Odblokowany motorower to już motocykl i potrafi pocisąć 80kmph (wg
    rowerowego licznika).

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 55. Data: 2012-06-03 12:00:16
    Temat: Odp: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" znowu wszamanił o jeden grzybek za dużo:

    > Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze, w
    > biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

    W biurze? A cóż byś ty tam robił? ;-) Łąka, tak sie nazywa miejsce gdzie
    kopie się rowy melioracyjne, choćby nie wiem jak górnolotnie chłopaki to
    nazywali ;-)

    zdroofka Johnny

  • 56. Data: 2012-06-03 13:09:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-03 10:55, Kuczu pisze:

    > Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

    pomijajac ze jezdzi pierdopedem, to dozownik byl tez w dt125 :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 57. Data: 2012-06-03 13:11:59
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    > Jogurcik, ty już dawno się przeterminowałeś, więc wypierdalaj w ustronne
    > miejsce i tam sobie zdychaj.

    Do umiejetnosci Grzyba Ci jeszcze sporo brakuje. Cwicz, a moze za
    kilka/kilkanascie lat przestaniesz brzmiec jak 13'to latek, ktory stara sie
    brzmiec jak Bardzo Dorosly Czlowiek Ktory Jest Wolny i Robi Co Chce.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 58. Data: 2012-06-03 13:38:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W biurze? A cóż byś ty tam robił? ;-) Łąka, tak sie nazywa miejsce
    > gdzie kopie się rowy melioracyjne, choćby nie wiem jak górnolotnie

    Chcesz znowu nawiązać do swojej Matki?:-)

    --
    Grzybol

  • 59. Data: 2012-06-03 13:43:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Do umiejetnosci Grzyba Ci jeszcze sporo brakuje.

    :-)

    --
    Grzybol

  • 60. Data: 2012-06-03 14:23:56
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > trzeba, a nie chlać i uganiać się za samiczkami rasy
    > niepełnoletnia kobieta.

    Próbujesz się dowartościować tymi dennymi tekstami jaki to z
    ciebie jebaka? Chłopie, to jest żenujące.

    --

    morghul