  • 21. Data: 2010-06-08 17:46:39
    Temat: Re: Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    lublex pisze:

    > Za karę to za karę. Ale co Ci droga winna. Coś bardzo nie lubisz tej
    > rodziny skoro nie zauważyłeś remontu.>
    > http://static.panoramio.com/photos/original/25951552
    .jpg

    Po turlaniu się od stronhy Lublina taki fragment jakoś mi nie poprawia
    humoru, podobnie jak wyremontowane 2km Frampola.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-06-08 18:08:20
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po turlaniu się od stronhy Lublina taki fragment jakoś mi nie poprawia
    > humoru, podobnie jak wyremontowane 2km Frampola.

    Gdzie Rzym, gdzie Krym. Nie o tej drodze piszesz. 74 nawet nie zbliża się do
    Lublina.

    pozdr
    lublex

  • 23. Data: 2010-06-08 18:47:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 15:47:30 +0200, btn napisał(a):

    > Industrialne widoki we Włocławku? A na Górnym Śląsku kiedykolwiek byłeś :)?

    Jeżeli jechał z Siewierza na Bielsko S1 to raczej tylko las widział i w
    oddali Hutę Katowice.

    Zapraszam do Bytomia tylu zlikwidowanych kopalni i zakładów to chyba tylko
    w Detroit szukać :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 24. Data: 2010-06-08 19:44:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    lublex w <news:hulptd$o14$1@node1.news.atman.pl>:

    > Gdzie Rzym, gdzie Krym. Nie o tej drodze piszesz. 74 nawet nie zbliża się do
    > Lublina.

    Ale 74 to między innymi droga Annopol-Gościeradów -- spróbuj kiedyś ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2010-06-08 21:09:43
    Od: Despek <d...@g...pl>

    On Tue, 08 Jun 2010 16:16:21 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Ponoc fajna jest jakas droga do Siemiatycz nad rzeka, ale nawet nie
    >pamietam ktora.

    dk62 okolice Drohiczyna nad Bugiem.

  • 26. Data: 2010-06-08 22:57:01
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radion" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Krościenko nad Dunajcem - > Nowy Targ

    To ja dodam dwie z tej okolicy:
    1. Krościenko n. Dunajcem ale z odbiciem na Mszanę Dolną; po prostu
    miodzio
    2. Zjazd do Sromowców Wyżnych, widoki niezapomnianie.

    Damian

  • 27. Data: 2010-06-08 23:30:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > oj tak, moje byłe okolice, szczególnie polecam okolice miejscowości Czersk
    > w stroną Zawady.

    Droga Śliwice-Lińsk:
    http://mazin.najemnik.net/1/album/slides/Bory%20Tuch
    olskie.jpeg

    --
    Yogi(n)

  • 28. Data: 2010-06-08 23:33:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Droga Śliwice-Lińsk:
    > http://mazin.najemnik.net/1/album/slides/Bory%20Tuch
    olskie.jpeg

    Jezioro Charzykowskie:
    http://mazin.najemnik.net/1/album/slides/Funka.jpeg

    --
    Yogi(n)

  • 29. Data: 2010-06-08 23:34:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Despek pisze:

    > dk62 okolice Drohiczyna nad Bugiem.

    dzieki.

    KJ

  • 30. Data: 2010-06-09 00:06:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Droga 75 Nowy Sącz - Jurków wzdłuż Dunajca

    Eee, to jeśli już "krajobrazowo" patrzeć na tę okolicę o wiele ciekawsza
    jest druga strona, czyli Nowy Sącz - Zakliczyn, przez Gródek i Bartkową.
    Trochę serpentynek, ale i widok na Jezioro Rożnowskiew Woli Kurowskiej,
    wczesniej panorama Sącza, piekne widoki na okoliczne górki itd. Stamtąd
    można też skręcić w prawo (w Paleśnicy) w kierunku Jamnej lub Ciężkowic - i
    jest jeszcze ładniej ;-). Cały ten obszar to raj dla rowerzystów.

    --
    Yogi(n)