  • 31. Data: 2010-06-09 00:40:14
    Temat: Re: Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hulfho$mei$1@node1.news.atman.pl...
    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej pogody
    > robi piorunujące wrażenie. ;-)
    >
    > A jaki jest Wasz ranking?

    794 Krk-> Lelów. Dzis bylo pieknie :)

    PZDr
    Adam

  • 32. Data: 2010-06-09 09:28:58
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-08 22:57, freewolny pisze:

    > To ja dodam dwie z tej okolicy:
    > 1. Krościenko n. Dunajcem ale z odbiciem na Mszanę Dolną; po prostu miodzio
    > 2. Zjazd do Sromowców Wyżnych, widoki niezapomnianie.

    Ładnie tam jest :)
    Ale dla mnie największy wypas to droga z Bukowiny Tatrzańskiej do
    Zakopanego, tylko nie ta przez Poronin ;)

    A jako dłuższa trasa - moja ulubiona - to właśnie ze Szczawnicy przez
    Sromowce, Niedzicę, potem jakimiś wioskami do Bukowiny i do Zakopanego :)

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 33. Data: 2010-06-09 10:09:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 08 Jun 2010 15:57:10 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > Byłem jakoś przelotem, ale nic mi się w oczy nie rzuciło.

    Lol, toż tutaj jest najbardziej uprzemysłowiony region w kraju, może Ty
    przelotem w Bielsku byłeś? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 34. Data: 2010-06-09 10:31:47
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > oj tak, moje byłe okolice, szczególnie polecam okolice miejscowości Czersk
    > w stroną Zawady.

    bedad w okolicy Czerska warto podjechac do Fojutowa. Jest tam akwedukt, coś
    jak rzymskie (no ale mniejszy). Zasowa tam kanał nad rzeką (lub odwrotnie),
    potem do Mylofu na pstrąga i idac na całośc spływ kajakowy Wdą lub Brdą.
    Wiem to juz nie na auto, ale fajnie było.

  • 35. Data: 2010-06-09 12:27:03
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

> [...]
    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej pogody

    S-69 Zwardon - Milowka (dokladnie w tym kierunku). Po wyjezdzie z tunelu
    widok zapiera dech w piersiach. UWAGA - dlugi i stromy zjazd, konieczne
    sprawne hamulce! Wiadukt w Milowce rowniez warto zobaczyc.

    --
    ml

  • 36. Data: 2010-06-09 16:25:17
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    .
    > Ale 74 to między innymi droga Annopol-Gościeradów -- spróbuj kiedyś ;-)

    Nie muszę próbować, omijam jak tylko mogę - czasem się niestety nie da:(
    Ale z rekomendowanym widokowo odcinkiem, to wiele wspólnego nie ma.

    pozdr
    lublex