  • 11. Data: 2010-06-08 16:06:08
    Temat: Re: Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał
    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu
    > idealnej pogody robi piorunujące wrażenie. ;-)

    Na droge sie gap, a nie po krajobrazie :-)
    Ja kiedys musialem do autobusu wsiasc, zeby zauwazyc ze na poboczu
    jakas baszta stoi :-)

    A ladny widok to jest np z Trzech Koron - tylko ze tam piechota
    trzeba wejsc :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-06-08 16:11:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marlboro pisze:
    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej
    > pogody robi piorunujące wrażenie. ;-)
    > A jaki jest Wasz ranking?

    Bieszczady wysokie :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-06-08 16:12:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-08 15:10, Marlboro pisze:
    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej
    > pogody robi piorunujące wrażenie. ;-)
    >
    > A jaki jest Wasz ranking?
    Droga 75 Nowy Sącz - Jurków wzdłuż Dunajca

  • 14. Data: 2010-06-08 16:16:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marlboro pisze:
    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej
    > pogody robi piorunujące wrażenie. ;-)

    Ponoc fajna jest jakas droga do Siemiatycz nad rzeka, ale nawet nie
    pamietam ktora.

    Rewelacyjny wjazd na Litwe (jadac z Suwalk do Wilna), wyjezdzasz z
    lasow na szeroka panorame. Jak u wieszcza w Inwokacji - co do slowa.

    KJ

  • 15. Data: 2010-06-08 16:34:06
    Od: wawior85 <w...@g...com>

    DK7 tuż przed Gdańskiem - rafineria Lotos robi wrażenie. Polecam za dnia
    jak i w nocy podziwiać;)

    Pozdr
    --
    http://qos.wawit.pl

  • 16. Data: 2010-06-08 17:00:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marlboro wrote:

    > No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą
    > trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej
    > pogody robi piorunujące wrażenie. ;-)
    >
    > A jaki jest Wasz ranking?

    Ja lubię jeździć dookoła PKiN.

  • 17. Data: 2010-06-08 17:09:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Ja lubię jeździć dookoła PKiN.

    Cos w tym jest ;-)
    Ja z kolei uwielbiam wieczorny kruzing pozna wiosna/latem al.
    Ujazdowskimi od pl.3krzyzy do Belwederskiej. Mozna klime wylaczyc
    otworzyc szybki i sie relaksowac:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-06-08 17:17:40
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Większość powyższych jest super. Cudze chwalę ale swoje też znam.
    Droga 74 Zamość - Janów Lubelski. Zwłaszcza odcinek Szczebrzeszyn - Frampol.
    Miodzio!

    pozdr
    lublex

  • 19. Data: 2010-06-08 17:21:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    lublex pisze:
    > Większość powyższych jest super. Cudze chwalę ale swoje też znam.
    > Droga 74 Zamość - Janów Lubelski. Zwłaszcza odcinek Szczebrzeszyn -
    > Frampol. Miodzio!

    O Jezu kochany :) Jezdze tamtedy kilka-nascie razy w roku z Wa-wy (do
    rodziny ale jakby za karę). Dziurwa na dziurwie, koleiny, pelno policji
    - dramat!

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-06-08 17:28:43
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > O Jezu kochany :) Jezdze tamtedy kilka-nascie razy w roku z Wa-wy (do
    > rodziny ale jakby za karę). Dziurwa na dziurwie, koleiny, pelno policji -
> [...]

    Za karę to za karę. Ale co Ci droga winna. Coś bardzo nie lubisz tej rodziny
    skoro nie zauważyłeś remontu.

    http://static.panoramio.com/photos/original/25951552
    .jpg

    pozdr