  • 51. Data: 2009-05-15 15:17:39
    Temat: Re: Nagrywarka DVD + dvb-t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "habek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gujbpk$d7p$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Przecież TVN miał "od zawsze" własny transponder, z którego były nadawane
    > programy dla C+ i CP w mpeg-2.

    Ale na pewno nie wszystkie, co np. z NSport?

  • 52. Data: 2009-05-15 15:19:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gujetl$plo$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Poszukaj wśród naziemnych. To już różnica jest znacznie mniejsza, 150
    > zł vs 300 zł.

    >OK, 150 zł to nie 400, ale dla wielu osób dalej poza zakresem możliwości.

    Jeśli już to to pierwsze 150 również, więc niewiele to zmienia.

    > I to mimo że dvb-t w Polsce oficjalnie nie ruszyło. Jak ruszy to
    > będzie zbliżona do zera.

    >To jaką prognozujesz cenę tunera (stacjonarnego, bo zakładając najniższe
    >koszty taniej jest dokupić tuner niż zmieniać TV na nowy, którego
    >możliwości - wobec braku HDTV - na razie się i tak nie wykorzysta).

    Pewnie będzie w cenie tunerów dvb-s.
    Czyli jakieś 100-200 zł.
    Minus dopłata dla najbiedniejszych, więc wyjdą grosze.

  • 53. Data: 2009-05-16 10:24:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 May 2009 10:33:17 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <b...@p...gliwice.pl> wrote:

    >Najtańszy z MPEG4 - około 500 zł (co prawda z HDTV, ale nie znalazłem
    >tunera MPEG-4 bez HDTV, chyba że do tunera MPEG-2 dodać moduł dostępu,
    >ale to i tak wyjdzie drożej)

    http://allegro.pl/item627807120_tuner_dekoder_hd_dvb
    _t_mpeg4_telewizja_cyfrowa.html

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 54. Data: 2009-05-18 17:31:28
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 14 May 2009 19:24:53 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czyli dobrze pamiętałem, że startowali z mpeg-4 dla każdego kanału?
    >Pewnie po starcie TnK żeby nie dublować kanałów, zostawili je tylko w

    wg mnie to bylo najgorsze rozwiazanie z mozliwych powrot do mpeg-2. (A
    teraz uzyje moje ulubionego czasu zaprzeslego) A powinni byli isc
    dalej i zamowic w technisat prosty tuner z mpeg-4. Przy takich
    ilosciach (duze klient i duze zamowienie) cena bylaby atrakcyjna. A
    tak beda sie bujac z tym mpeg-2 w nieskonczonosc. Poza tym startujac z
    N powinni byli do zestawow dawac monoblocki (single lub twin do
    recorderow) - pare zlotych wiecej a jakie mozliwosci dywersyfikacji
    satelity, wtedy jak brakuje pojemnosci, to mozna je wziaz z innej
    pozycji (Astry) a i operator Eutelsat/SES nie podskoczy. A tak dupa.

    A wracajac do tematu nagrywarki dvd/hdd z mpeg-4 - to ja juz bym dawno
    to kupil, ale nie ma! No chyba, ze nie wiem. A z mpeg-2 nie kupie bo
    to wyrzucenie kasy w bloto patrzac na to, co ma byc w PL.

    --
    ThinkXtra

  • 55. Data: 2009-05-18 17:34:17
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 14 May 2009 19:25:38 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Ale 5 mln odbiorników MPEG2 jest potencjalnymi klientami "N".
    >Tunerów MPEG4 za to jak na lekarstwo.

    to tak jak z samochodami. Gdyby nie wymusili przepisami odp. norm dot.
    zanieczyszczen, to bysmy jezdzili autami zatruwajacymi srodowisko
    (tak, jak 20 lat temu).

    Musi byc postep. a wejscie na powrot w mpeg-2 to uwstecznianie sie
    (platformy).

    --
    ThinkXtra

  • 56. Data: 2009-05-18 18:40:28
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > A wracajac do tematu nagrywarki dvd/hdd z mpeg-4 - to ja juz bym dawno
    > to kupil, ale nie ma! No chyba, ze nie wiem. A z mpeg-2 nie kupie bo
    > to wyrzucenie kasy w bloto patrzac na to, co ma byc w PL.

    Nie jestem nawet pewien, czy ktoś oferuje w Polsce nagrywarkę DVD z
    tunerem DVB, obojętnie MPEG-2 czy -4. Jak niedawno szukałem, to wyszło,
    że są, nawet tych lepszych firm np. Panasonic, ale tylko w Europie
    Zachodniej. I tylko z MPEG-2.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 57. Data: 2009-05-18 18:43:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.05.09 19:34, a...@p...pl pisze:

    > to tak jak z samochodami. Gdyby nie wymusili przepisami odp. norm dot.
    > zanieczyszczen, to bysmy jezdzili autami zatruwajacymi srodowisko
    > (tak, jak 20 lat temu).

    Będziesz inaczej gadał, jak Ci z dnia na dzień skasują benzynę i w
    sprzedaży będzie tylko wodór i prąd.

    > Musi byc postep. a wejscie na powrot w mpeg-2 to uwstecznianie sie
    > (platformy).

    A czy od mpeg2 wzrasta globalne ocieplenie?

    --
    Pete

  • 58. Data: 2009-05-18 18:54:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.05.09 20:40, Bartłomiej Zieliński pisze:

> [...]
    > tunerem DVB, obojętnie MPEG-2 czy -4. Jak niedawno szukałem, to wyszło,
    > że są, nawet tych lepszych firm np. Panasonic, ale tylko w Europie

    Jakiś rok temu były dostępne nagrywarki Thomson. Ale jak jest teraz, nie
    wiem.

    --
    Pete

  • 59. Data: 2009-05-18 20:38:53
    Od: a...@p...pl

    ale mpeg-2 to jest uwstecznianie sie
    mpeg-4 to postep.

    No bo skoro mpeg-2 jest taki dobry, to co wystartowali z mpeg-4 w
    swoich tunerach do N? Przeciez wiecej zaplacili na wejsciu, a mogli
    mniej?

    --
    ThinkXtra

  • 60. Data: 2009-05-19 05:24:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > satelity, wtedy jak brakuje pojemnosci, to mozna je wziaz z innej
    > pozycji (Astry) a i operator Eutelsat/SES nie podskoczy. A tak dupa.

    Przesadzasz. traktujesz mpeg2 jak coś szkodliwego, popatrz na wykaz
    ilu z tego korzysta, a teraz popatrz ilu odbiorców ma w domu
    dekoder mpeg2, a ilu ma mpeg4?
    poza tym sprzedaż to głównie same karty.

    > A wracajac do tematu nagrywarki dvd/hdd z mpeg-4 - to ja juz bym dawno
    > to kupil, ale nie ma! No chyba, ze nie wiem. A z mpeg-2 nie kupie bo
    > to wyrzucenie kasy w bloto patrzac na to, co ma byc w PL.

    pawell