  • Data: 2009-11-08 13:35:46
    Temat: Nagrywanie rozmów - po co?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do jakiego BOK-u byście nie zadzwonili, czy to operator internetu,
    kablówki, komórki to zawsze słyszę taką bzdurę: w celu poprawy państwa
    bezpieczeństwa informujemy, że nagrywamy rozmowę, jeśli nie wyrażasz
    zgody to się rozłącz.

    1.Po co oni to robią? To sie pojawiło niedawno chyba, bo jeszcze rok,
    dwa lata temu nie przypominam sobie takich bzdur. Za bardzo im ludzie
    ubliżają i chcą coś zarobić na procesach cywilnych?
    2.W jaki sposób to poprawia __moje__ bezpieczeństwo? Że ich to rozumiem,
    ale w jaki sposób moje?
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |