eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNagrywanie rozmów - po co?Re: Nagrywanie rozmów - po co?
  • Data: 2009-11-08 14:44:25
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - po co?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomaszek pisze:


    > Z tego powodu nie utrzymywaliby systemu nagrywającego, to zbyt
    > kosztowne. Ja myślę, że zbierają "haki" na klientów;)

    Nagrywanie rozmów jest w ich interesie wówczas, gdyby klient wypierał
    się zamówienia jakiejś usługi.

    >
    >> Również takie nagranie jest dla Ciebie dobre, bo w razie wątpliwości
    >> (gdybyś twierdził, że nie mówiłeś tego, co mówiłeś), można je wówczas
    >> potwierdzić, albo obalić.
    >
    > Jak oni będą mi chcieli coś udowodnić, to pewnie tak. Ale gdy ja im będę
    > chciał coś udowodnić, to pewnie akurat będzie konserwacja systemu;)

    To wielce prawdopodobne, dlatego w swoim interesie też powinieneś
    nagrywać rozmowy :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: