eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNagrywanie rozmów - po co? › Re: Nagrywanie rozmów - po co?
  • Data: 2009-11-08 14:28:50
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - po co?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:
    > Z pewnością odsiewa to niektóre osoby, które dzwonią dla jaj itp.

    To jakaś myśl. Szkoda, że nie odsiewa nadgorliwych pracowników takich
    boków, którzy gnębią klientów;) Wiem że to działa przede wszystkim w
    jedną stronę;)
    >
    >> 2.W jaki sposób to poprawia __moje__ bezpieczeństwo? Że ich to
    >> rozumiem, ale w jaki sposób moje?
    >
    > Głównie ich, ale Twoje również - np. jeśli ktoś będzie się pod Ciebie
    > podszywał, to jest szansa, ze nagranie jego głosu będzie dowodem
    > ułatwiającym złapanie sprawcy.

    Z tego powodu nie utrzymywaliby systemu nagrywającego, to zbyt
    kosztowne. Ja myślę, że zbierają "haki" na klientów;)

    > Również takie nagranie jest dla Ciebie dobre, bo w razie wątpliwości
    > (gdybyś twierdził, że nie mówiłeś tego, co mówiłeś), można je wówczas
    > potwierdzić, albo obalić.

    Jak oni będą mi chcieli coś udowodnić, to pewnie tak. Ale gdy ja im będę
    chciał coś udowodnić, to pewnie akurat będzie konserwacja systemu;)
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: